Snart bloggtreff i Fredrikstad!

Nå nærmer det seg bloggtreff i Fredikstad. Bare 3 dager igjen… Og jeg gleder meg sååå veldig!

Tenk så gøy det skal bli å treffe alle de 50 damene som står bak de flotte bloggene… Hvordan ser de ut? Er de like hyggelig som de virker på bloggene? JA! Det tror jeg!!!

I dag har jeg vært hos den fantastiske Monica som er en av de to flotte damene som driver Galleri Mimosa i Gamlebyen i Fredrikstad. Da jeg fortalte om bloggtreffet, sa hun at hun gjerne kunne gi en gave til trekning blandt alle damene som kommer! Tenk det da dere! Flott gjort vel…

Hvis du ikke har vært i denne eventyrlige interiørbuttikken… Annbefales dette på det sterkeste!

 
Her er bildet av gaven de fikk:

En rålekker pute fra Riviera Maison…

Bildene er urettferdige, for puten er bare sååå lekker!
(Det er bare å krysse fingrene og håpe at jeg blir den heldige vinneren…)

Dere… jeg bare må vise dere litt av det de har i den nydelige butikken…

Dette er bare et lite utvalg av alt det fine de har…  
Har du ikke vært der, er det virkelig verdt en tur. Butikken er nesten like flott som damene bak disken!

Selv har jeg også bidratt… Eller det vil si jobben min, AS Diamantboring Unicon


En liten skrumaskin som alle jenter bør ha!!!

Selv fikk jeg en slik av Boschguttene, og jeg er sååå fornøyd med den! Og den er bare helt fantastisk til å skru sammen møbler med…

Håper den heldige vinneren blir fornøyd!

9 kommentarer
    1. Hei:)
      Så fine premier du har ordnet til bloggtreffet!
      Ja i morgen møtes vi alle sammen, gleder meg, det blir spennende:)
      Ha en fin kveld, sees i morgen:)
      Klem Line E.

    2. Hei.
      Ja, jeg sender fra min datters profil.
      Tusen takk for flotte gaver du var innom med og veldig hyggelig å hilse på deg.
      Vi jentene gleder oss stort til lørdag.
      Klem Mona C

    3. Kjære dere alle sammen som er så hyggelig å gi kommentarer!

      Jeg besøker dere alle veldig snart, og sender en hilsen i deres blogg! Beklager sååå my at tiden ikke rekker til om dagen! Lover å komme sterkere tilbake!!!
      Gode klemmer til dere alle fra Line

    4. så heldig du er, så skal på bloggtreff! Det høres spennende ut 🙂 Så gøy da, å få treffe andre bloggere 🙂
      Puta var rålekker. Riviera Maison har mye lekkert altså.
      Ha en fin torsdag!
      Klem

    5. Galleri Mimosa er en bare sååå koselig butikk!! Koser meg når jeg går og titter der! Jentene har god smak! Ellers har jeg også en sånn liten drill!! Kos deg på bloggtreff…..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg