God lørdag!

Her i Huset på landet begynner vi å se “enden” på ungdomsrommet. Det er nå ferdig malt og tapetsert.

Torsdag ettermiddag reiste vi derfor til IKEA for å kjøpe litt nytt. Og da tipper jeg dere skjønner hva vi gjorde fredags kveld og fremdeles holder på med? Jepp! Montere møbler… 🙂

I går kom eldstejenta hjem fra Audnedal. Og jeg fikk pakke!!! Tenk – en EKTE bloggepakke :-))

Og jeg som ELSKER pakker, ble selvfølgelig kjempeglad!!!

Tonje og jeg er bloggevenninder også vi se… :-)) Har du lyst til å titte litt i hennes blogg, kan du bare trykke på bildet over.

Pakken inneholdt bladet “Vintertid” og er fra KID interiør.

Nå gleder jeg meg til å pakke meg inn i et teppe, ta meg en STOR kopp kaffe og bare nyte bladet… Men først skal jeg montere flere møbler…

Ha en strålende dag!

5 kommentarer
    1. Hei:)
      Nå er jeg spent på å se ungdomsrommet! Blir nok deilig å bli ferdig, kjedelig jobb å skru sammen møbler..
      Så heldig du var som fikk pakke, snill datter du har:)
      Ha en fin ny uke!
      Klem Line E.

    2. Så koselig å få gave med datteren:))mammaer liker sånnt,og et blad med nydelige innteriører og annet stasj er jo koselig å lese i.
      Lykke til med møblane på ungdommsrommet

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg