Lamper til besvær

Som dere kanskje fikk med dere i forrige innlegg, hadde jeg ikke mye jeg skulle sagt om innredningen av ungdomsrommet. Det var det Sara og Jarle som bestemte. Og til orientering: Jeg synes at rommet ble veldig fint, altså. Selv om det ikke ble slik jeg hadde tenkt! :-))

Det var nå egentlig slik, at før vi kom så langt som å bestemme innredning – hadde jo jeg en helt perfekt plan!

I min verden skulle rommet gå i hvitt, grått, beige og blått…
Og jeg som er sååå tolmodig, hadde jo selvfølgelig begynt å handle inn ting til rommet!

Blandt annet hadde jeg kjøpt to slike lamper fra Bloomingville:

De skulle henge over det hvite skrivebordet (som selvfølgelig endte som sort). 
Og over skrivebordet henger det istedet to sorte lamper nå. Så det endte ikke akuratt slik jeg trodde, kan man si…

 Denne knaggen lider visst samme skjebne:

Den fikk heller ikke plass i det sort/hvite ungdomsrommet… Sukk!

Så nå sitter jeg her da, med to sååå lekre lamper og en knagg jeg ikke aner hvor jeg skal ha.

Uff… Det var så mye lettere før… Da mannen og datter`n ikke hadde egne meninger om interiør – Da kunne jeg ture frem slik jeg ville… Det var tider det… 🙂

Så dere, en viktig advarsel: Vær forsiktig med å innvolvere familien i oppussing, det kan rett og slett ende med at de får egne meninger og at du umyniggjøres!   :-))

10 kommentarer

Siste innlegg