Hjemmelagde knagger

Titt-tei!

Dagen raser i vei, og jeg henger med så godt jeg kan. Det er fryktelig mye å gjøre på jobben om dagen, og da blir det lite tid til blogging. Men jeg kommer sterkere tilbake!

Jeg har lenge lett etter de “rette” knaggene til gjestetoalettet. Men det har vist seg å være vanskelig å finne. Og kanskje ekstra vanskelig når jeg ikke helt vet hvordan de skulle se ut… :-))

Dermed måtte jeg finne på noe selv…

Det staret med fire knagger med bokstavene H, O, M, E på hver av dem.

Så limte jeg på en engel med decopagelim over H èn og en annen engel over O`en. 
Så snurret jeg litt hampetau rundt, knøt på en messingpynt… Og vips! Ferdig 🙂

Jeg ble egentlig ganske så fornøyd, og disse får lov å henge der, frem til jeg finner “de rette”…

Ha en riktig fin kveld!

6 kommentarer

Siste innlegg