Jarles sommerprosjekt

Jeg fortsetter med stor lengsel etter våren og hageprosjekter!

For en tid siden kom min bedre halvdel hjem og sa: Jeg har kjøpt noe til deg…
Det er forsåvidt ikke noe nytt at han sier det, men som regel har han da vært på Biltema, hvor han har kjøpt verktøy og ymse ting – til meg!
(Noe han vet å bruke mot meg… for da kan jeg jo ikke argumetere mot det!)

Men denne gang har han ikke vært på Biltema – han har vært hos Linn, i Kreative Blomster!

Og vet du hva han har kjøpt?

Et smijerns-lysthus!

Det står utstilt utenfor butikken. Og jeg har tittet på det hver eneste gang jeg har vært der…

Er det ikke lekkert?

Planen er å støpe et sekskantet dekke, og så legge skifer oppe på, som lyshuset da blir stående på.
Og rundt blir det plantet roser som klatrer oppover sidene. New Dawn må vel bli perfekt her?
Så skal det stå en krakk inne i. Hvordan krakken skal se ut vet jeg ikke, men det vet visst mannen, så da kan det bli spennende å se hva han kommer hjem med… :-))

Det skal også lages en gangsti med skifer fra trappa og bort til lysthuset… Og så sier han at det skal monteres et lys i bakken som skal lyse opp lysthuset!

Spennende!

Plasseringen til lysthuset blir nok her – ifølge “skaperen”:

Oppe ved den gamle hestekjærra.

Ikke vet jeg – men jeg tror og håper at det blir fint – Jarles sommerprosjekt!
Jeg gleder meg i hvertfall veldig til å se hvordan det blir!

Ønsker deg en riktig god helg.

14 kommentarer
    1. Line Elisabeth`s side: Ja, det gikk bra Line. Tror det er noe i min pc som gjør det. For det skjedde på flere blogger. Men jeg bare klikket på bloggen på nytt – så virket det som det skulle 🙂

    2. Det var ikke verst:)dette blir et flott prosjekt skal si du er heldige:))blir spennende for oss også å se hvordan resultatet blir.
      Ønsker deg en fin dag

    3. Ååå jeg gleder meg også til våren, og starte ute med diverse prosjekter!! Har sett på denne hos Kreative blomster, du er vel heldig som skal få denne i haven din!! Så snill mann du har<3<3

    4. Hei igjen:)
      Så fine bilder fra Roma også jo…så ut som en fin tur og at du har fått med deg masse på de dagene du var der:)
      Har lyst på en tur dit en gang jeg også altså:)
      Det gikk jo bra da jo;)
      Klem fra Line

    5. Neimen såå fint! Det kommer til å bli kjempekoselig..ser det liksom for meg med klatreroser og alt:) For en snill mann du har:)
      Jeg skjønte ikke helt hva du mente på kommentaren hos meg..jeg har ikke byttet skrifttype, det er den samme jeg har hatt hele tiden..merkelig..
      Ble det bra etterpå da?
      Ha en fin helg Line!
      Klem fra Line:) hihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg