En NYDELIG vårdag!

Hurra! Jeg har 2 dager vinterferie!!! 🙂

Og i dag, den første dagen, startet helt strålende!

Ferdigsmurt frokost – Deilig!

Det er sååå kjekt at nabo`n har selskap…og at de spiser som spurver…
For da blir det jo alltids litt til “gribbene” også 🙂
(Love you mum!)

Ute viser gradestokken 22 grader i solen. Det blåser litt nordavind – noe som betyr at det er helt vindstille hos oss! Har vært ute på en liten befaring – det er helt nydelig!

Planene for hva jeg skulle gjøre disse to dagene har vært mange… Jeg har så mye jeg skulle ha gjort.
Masse husarbeide som jeg ikke orker å ta når jeg kommer hjem etter endt arbeidsdag… Derfor er det jo veldig fint med litt fri, innimellom – sånn at man får “tatt seg inn” igjen.

Men vet du hva? Jeg er klin gæær`n jeg. For jeg har nemlig tenkt å sette meg i en stol på verandan, ta med kaffen og noen blader, og bare kose meg!

Hmmm… Lurer på hvor solbrillene mine er… 

13 kommentarer
    1. OKBente: Dagen var helt nydelig! Og jammen er jeg glad for at jeg koste meg i det fine været, for i dag er det kaldt, grått og trist.
      Kos deg i vårværet “over there” 🙂

    2. Er nok kveld med dej no, men håpe dagen din he vore flotte! 🙂 Her er det 15+ og deilig sol. Skal snart sette mej ut ei lita stund, årets første i kun t-skjorte:-)

    3. fruaasheim: Det har jeg! Kost meg med god samvittighet! Og så ler jeg enda etter å ha kjent deg igjen… Overhode ikke meningen at jeg ikke hilste! Men du har forandret deg veldig. Like vakker – bare mørk istedet 🙂

    4. Synes ikke du er klin gæærn,satt ute litt selv i dag:)men du var lurere for jeg manglet pels så det ble litt kald.
      Skal si du fikk en delikat frokost i dag:))heldige du

    5. Jeg synes ikke du er gal som setter deg ut. Våren og sommeren er jo så kort i Norge i forhold til sør i Europa, så forstår du vil nyte dagene med fin vær. Kos deg med bladene : )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg