Påfunn

Nå er frua i huset i ferd med å vippe over til det motsatte kjønn – igjen!

Helgen har gått med på skogsarbeide, hvor mannen og jeg har lekt skogsarbeidere med hver vår motorsag. Noe som har resultert i en kropp som virker 15 år eldre, hvor stort sett ALLE muskler i kroppen nå protesterer vilt og uhemmet – og gjør at så fort jeg bøyer meg ned, kommer de såkalte “gammelmanns-lydene”  “Stønn”

Og ikke nok med det – for i dag har jeg vært på teorikurs på trafikkskolen, for nå skal jeg ta førerkort på henger! Jeg som trodde at jeg var ferdig med kjørerskole for mange år siden! Men neida – jeg glimter til igjen!

Men som den dama jeg faktisk er – måtte jeg oppveie dette – så da ble det en tur til Galleri Mimosa… :-))

Nytt fat…

Ny vase…
(faktisk kjøpte jeg tre – for det er det kjekt å ha!)

Så nå kjenner jeg at balansen begynner å nærme seg nullpunktet igjen! Og det er vel bra, ikke sant?…

8 kommentarer
    1. MissMette: Så hyggelig med hilsen fra deg igjen, da Mette. Det er sååå mange blogger der ute, så det skal noe til å følge med alle.
      God helg til deg også!
      Klem fra Line

    2. Ingunn: He-he… Jo takk for det! Du er litt av en dame du og da! Tror ikke det er mye som stopper deg! Ser for meg episoden med hengeren… Artig :-)) Ikke alltid lett å bli forbikjørt av en dame, tenker jeg…

    3. Marits Hverdagsgleder: Takk for hyggelige ord Marit! 🙂 Og så flink du er!

      Jeg er med på dekkskift, men rører IKKE det elektriske. Jeg har nemlig en filosofi om at den brune ledningen burde vært jord, noe “de som kan det” er helt uenig i. Derfor har jeg fått beskjed om å ligge unna. :-)) He-he!

      Men en annen ting jeg har lært er: Jo mer du kan – jo mer må du gjøre! Så det er ofte jeg tenker at “dette her burde jeg ikke lære meg” For jeg vet det reulterer i mer arbeid! :-))

    4. Hei Line 🙂
      En liten stund siden jeg var innom deg ser jeg 😉
      Mange flotte innlegg og bilder nedover her, har
      sittet å tittet litt etter at jeg fant deg igjen på siden
      til Bloggtoppen 🙂 Må si jeg er imponert over at du
      holder på med motorsag, skikkelig tøff er du 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin fredagskveld og helg…
      Klem fra Mette

    5. Du er en utrolig tøff og kul dame! Motorsag og hengerlappen 🙂 Det skal litt av en mann til å matche en hengerkjørende damer 🙂 Jeg husker jeg var på vei fra Arendal til Østlandet med fullpakket henger og kjørte forbi en sinke av en mann. Han så langt på meg og ikke lenge etter kjørte han forbi meg. Det gikk vel på stoltheten løs å blir forbikjørt av en dame, attpåtil med henger! Men altså motorsag har jeg aldri turt å prøve. Jeg beundrer deg!

    6. Egentlig er det deilig å mestre det å være bare bittelitt “tvekjønnet”, bruker jeg å si… Jeg kan male, snekre, tapetsere, legge fliser, mure og koble lys…. MEN… Jeg nekter å bytte dekk på bilen, for LITT kvinnelighet skal jeg ha igjen 🙂
      Tenk så deilig til vinteren, så kan du si at den veden der, den har du hogger selv 🙂 stå på!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg