Vinglass fra Riviera Maison

Hei og hoppsan!

Nok en flott dag her på østlandet! Men selv om det fremdeles er strålende vær ute, velger jeg å gå inn i dagens innlegg.

Jeg vil så gjerne vise dere noe…

Vinglass fra Riviera Maison!

Vi har nemlig vært sååå heldige og fått 4 slike fantastiske glass. De er bare kjempestooore!
Så store – at for en bondejente som meg – så kan jeg fylle nesten en flaske vin i hver…

Men selv bondejenta vet at man ikke skal fylle glasset til randen…

Tusen takk Monica og Kjell!
Jeg gleder meg til å ta de i bruk, men enn så lenge så får to stå til pynt på avlastningsbordet, og to står til pynt i skapet!

Det er så hyggelig å dekke til selskap med fint service. Så jeg gleder meg veldig til å dekke opp et festbord, nyte god drikke  i disse glassene og deilig mat med venner eller familie…

7 kommentarer

Siste innlegg