Peiskos på hell…

Nå er tiden med peiskosen på hell… For nå er det ikke lenge til peisen blir klargjort for sommeren.
Da skal den tømmes, vaskes og males…

Men inte enn, inte… 🙂

I dag har vi stoffet båten, det har vært fint vær, men ganske kaldt. Kanskje lett å glemme at det fremdeles bare er mars, da våren kom så veldig tidlig i år…

Nå har jeg tatt kvelden, og jeg sitter og koser meg på kjøkkenet med levende lys og fyr i peisen…

De småkalde vårkveldene skal nytes de også…

En god ny uke ønskes dere alle!

7 kommentarer
    1. aha sånn å forstå:))har båt selv men den tar vi inn i naustet etter hver tur ute.
      Ja no husker ikke jeg sist vi hadde snø så det var ikke så kjekt å se den komme tilbake no,men jeg tror den forsvinner like raskt i mellomtiden får vi fyre litt til

    2. Så mysiga och fina bilder Line!
      Här har vi en tidig vår! (i alla fall i mitten och södra Sverige:)
      Önskar dig en trevlig kväll!
      Kram Sofi

    3. Det er godt med litt peiskos, levende lys og noe godt i koppen eller glasset 🙂
      Tror av og til at vi nordmenn er eksperter på kos 😉
      Her er båten polert, og stoffingen blir tatt i morra (trur eg)
      Ha en fin uke 🙂

    4. fruensvilje: Så våren har ikke kommet til dere helt enda. Da er det er godt med litt varme i kakkelovnen tenker jeg 🙂

      Når vi stoffer båten betyr det at vi maler under båten med bunnstoff, slik at det ikke gror under båten… 🙂

      Line

    5. koslige bilder.Siden vi fikk tilbake litt snø i går kveld har det vært deilig å fyre i kakkelovnen i dag.
      Du sier dere har stoffet båten,hva betyr det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg