Hagekrakk til smijernslysthuset

HURRA!!!

Husker du at jeg skulle ta førerkort på henger? Biltilsynet har visst bestemt at man må ha førerkort på klasse BE for å kjøre henger av litt størrelse… Og jeg – mitt nek –  trodde at C1 hadde lov til å kjøre inntil 7500 kg med henger… Næææ… Feil! Det hadde jeg ikke lov til!

Så da ble det en tur på kjøreskolen, teorikurs og dertill kjøretimer…

Og i dag, dere… Da kom oppgjøres time! Jeg hadde oppkjøring…TA-DA…   JEG KLARTE DET!!!!!!!

Da jeg som lykkkelig eier av klasse BE, kom hjem  – ventet det noe veldig fint….

 

En ny krakk til smijernslysthuset!!!

Med dette kortet…

Herlig vel!

En vakker detalj…

Denne krakken har mannen i huset funnet helt av seg selv!

Og den fikk jeg i gave fra mann og barn! ♥ ♥ ♥

Er det rart jeg er lykkelig?

Tusen, tusen takk – mine kjære!

18 kommentarer

Siste innlegg