Nye oljelamper

Hei og god kveld i stua!

Vi er  heldige vi! For se hvilke flotte oljelamer vi har fått!!
Oljelamper? Jeg visste ikke en gang at de fantes! Og jeg viste i hvertfall ikke at jeg ønsket meg slike. Men jammen gjorde jeg vist det! 🙂

For jeg elsker de fire elementene…. Jord  – ild – vann og luft. Og favoritten blandt disse er ild! 
Jeg får en deilig ro, av å se lys brenne. Så gleden var derfor stor, da vi fikk disse to hvite lampene.

 


Lampene heter Lighthouse oil lamp og er fra Menu.

Tenk så fint… Å ikke vite at jeg ønsket meg slike… og så bli sååå glad for å ha dem.
Jeg bøyer meg i støvet og sier: Tusen takk, Fritjof og Ranveig – for å gi bort en så flott gave!

Når kvelden kommer tenner vi lyktene og setter de på verandarekkverket.

Det skaper en veldig hyggelig stemning.

Vakkert vel…

Og med litt god mat og drikke blir kvelden fullkommen med levende lys og flammer fra lyktene…

Ha en fin kveld!

12 kommentarer

Siste innlegg