Deilig og rolig lørdagskveld

Nå har roen senket seg i “Huset på landet!.
Det tok faktisk noen dager etter bryllupet før jeg kjente at kroppen fikk av seg litt av stresset. Og siden det i dag har det vært periodevis regnvær, har  det vært godt å ikke ha så mye en skulle ha gjort ute. Innedag – det er jammen lenge siden – og skikkelig godt er det også… Så idag går jeg nok under navnet late-Line 🙂

Først må jeg nesten fortelle hva min kjære ektemann kom hjem med i dag…

 En vakker bukett med 7 røde roser – en for hver dag vi har vært gift… og med et innslag av blomstene jeg hadde i brudebuketten!
 Herlig vel! En ukes bryllupsdag vi se… 🙂

Nå som høsten nærmer seg, vil nok bloggen dreie mer og mer over til interiør igjen. Håper mine kjære lesere synes det er ok også…
Men siden jeg fremdelse vanner blomstene ute, er jeg ikke helt lei hagen enda, så dette blir bare en øvelse på interiørbilder.

Tror jeg har kommet helt ut av det, jeg!

Tror også at jeg må innrømme at det har vært veldig godt å være late-Line idag…

Ha en fortsatt fin-fin lørdagskveld.

6 kommentarer
    1. Line: Tusen, tusen takk! Så hyggelig av deg, Line <3
      Si meg... Kommet igang med bloggen? Jeg venter og venter! Savner kontakten vi hadde 🙂
      Sender deg en mail snart...
      Klem fra Line

    2. fruensvilje: He-he… Nei det går ikke så bra med trappen… Den som vi egentlig skulle ta i full fart, har blitt satt til side. Vi har en heidundrene støttemurprosjekt, som tar fryktelig lang tid, og da nekter mannen å lage ferdig trappen, siden han mener at den bare vil bli stygg, når vi går og bærer i den. Og jeg håper og håper at vi skal ta opp den siden av huset snart. Men vi driver med kantsten om dagen, og så langt har vi lagt ca 100 meter, og ikke halvferdig engang…
      klem

    3. Men Ååå så moro! 🙂 Gratulerer som nyblitt Frue:) forresten så dere nydelige ut. Vakker kjole, du ser jo utrolig fresh ut.
      Masse klemmer fra Line

    4. så flinke som dere er hele tiden fortener du å være litt late line:))hage er jo flott og jeg elsker å følge den biten,men det går helt greit med interiør også:))kjekt å få nye impulser.
      Hvordan ble det foresten forran huset deres,fikk du ny trapp?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg