Litt nytt i lysthuset

Hei og hopp!

Med den sommeren vi har blitt forbarmet med i år, er jeg overlykkelig for å ha lysthuset vårt.
Der kan vi sitte når det regner og når det blåser, og samtidig ha følelsen av å være “litt ute” 

I år har vi kjøpt nye puter til stolene. Denne gangen falt valget på litt mørkere puter enn de vi hadde tidligere, og det er jeg riktig så fornøyd med.

Denne vakre lykten fikk vi i bryllupsgave, og den lyser sååå vakkert med det turkise lyset…

Vasen som rosene står i er egentlig en lysestake, men siden jeg ikke har fortalt den det, fungerer den like godt som blomstervase 🙂

Krukken med marsmellows kommer fra Riviera Maison, og er kjøpt i den fantastiske butikken Galleri Mimosa i gamlebyen. Jeg hadde egentlig to slike, men ved et lite uhell ble det plutselig bare en…

Nå inntas lyshuset med en bærbar PC, en kanne kaffe og litt kveldsjobbing.

Ønsker dere alle en fin-fin ny uke!

10 kommentarer
    1. Lysthuset deres er lekkert. Herlig med en slik plass der en er inne, men likevel ut. Godt å både kunne slappe av og jobbe på en slik plass 🙂

    2. Ååå, så koselig du har det i lysthuset ,heldige deg! Har nok vært deilig med et sånt hus i hagen denne sommeren ja, kos deg i kvelden. Klem 🙂

    3. lulltove: Å tusen, takk for denne kommentaren! Nå ble jeg faktisk ganske stolt! Vi har nemlig bygd lysthuset selv, og det etter en tegning jeg lagde 🙂
      Prisen blir litt vanskelig å regne ut… Du kan se hvordan vi gjorde det ved å klikke på linken “Lysthuset” på siden i bloggen!
      Og takk igjen! Dette var kjempehyggelig 🙂
      Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg