Det blomstrer i fugleburet

Det er egentlig fint at man kan bruke ting til annet enn det er ment til… Siden fugleburet jeg kjøpte i fjor, fremdeles ikke inneholder fugler, hverken levende eller døde…  
Hvorfor da ikke bruke fugleburet til noe annet… Som for eksempel blomster?

Planene har hele tiden hvert å ha blomster i fugleburet, men tiden har en tendens til å løpe forterer enn jeg henger med. Derfor ble blomstene plassert ganske sent i sommer, så de har dessverre ikke rukket å bli så frodige som jeg ønsket.

Men pytt… Sommeren er her enda!

Årets første lyng ble forresten plukket på helgens sopptur. Siden det tydeligvis ikke bare er jeg som plukker sopp i området her, så ble fangsten heller laber…

Derfor ble det heller litt lyng med hjem. 🙂

I dag er jeg riktig så huslig og prøver å få has på strykehaugen, som nå er i ferd med å overta vaskerommet.
Rart hvordan ting hoper seg opp, når man “glemmer” det noen stakkars dager…

Ha en fortsatt fin kveld – den er enda ung…

4 kommentarer
    1. Hei på deg!
      Et veldig fint fuglebur da… med eller uten fugler og planter. Slik er det, tiden flyr fra oss. Nå er det definitivt høst, lyng er dekorativt på denne tiden. Ønsker deg en fin uke!

    2. er nok blitt natt no:))skal straks finne køya.
      Det var en koselig måte å bruke fugleburet på,og står det lunt kan den sikkert blomstre til frosten tar den.
      Lyng er vakkert har selv plukket en bukett som står her på stua mi:))har ikke tenkt på sopp i år,synes det er skummelt å plukke til matbruk siden jeg ikke har gjort det før

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg