Full rulle…

Hei og god kveld!

Her kommer en liten oppdatering fra oss i “Huset på landet”. Selv om det er en smule dårlig bloggemoral i huset om dagen, kan jeg nå komme med en liten oppdatering fra oss…

Det går i stein hos oss om dagen…

Første etappe av kantstein i bakken, ble ferdig tidligere i våres.

Nå har vi fortsatt ned bakke og høyere side er nå ferdig kantlagt. Det gjenstår nå å fylle på jord intill kantene, og så litt gressfrø – så er det ferdig.

På gårdsplassen foran låven er det en liten gressflekken som har nå blitt rettet opp i kantene, og grøfter er gravd slik at det nå er klart til å legge stein rund.

Og for lenge siden dro mannen avgårde, med bil og henger –  langt, langt avsted for å kjøpe en lampe han fant til salgs på nettet.

Og nå var tiden inne for å montere denne…

Vi har gledet oss lenge til å sette den opp, men har dessverre ikke rukket det før nå…

Jarle monterer og jeg nyter synet…

Til slutt kom “krona på verket”, selve lampa på plass…

Her står nå lampa, uten lys vel og merke – og kantene er ferdig pukket til kantstein!

Ellers har jeg i dag vært på mitt første møte i hagelaget . Å bli med der er noe jeg har lurt på lenge, og nå har jeg endelig turt å melde meg inn! Og etter mitt aller første møte kom jeg hjem med mange nye stauder som jeg STORGLEDER meg til å plante. 🙂

Håper dette medlemskapet skal gi meg mange nye hagebekjentskaper og masse nye hagegleder!

Ønsker dere alle en riktig god kveld!

2 kommentarer
    1. Du og du og du kor flott det blir hos dere,skulle gjærne lånt dere noen dager i min hage:))))og den lampen var virkelig flotte,blir flott nå i høst når det er kommet lys i den:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg