Lampe fra Lama

Det regner i Fredrikstad.
Vi snakker ikke små søte regndråper – men stor og stygge! Slike som gjør deg “kliss bløt” om du våger å trosse dem ved å gå utendørs.

Bare det å gå fra huset til bilen og fra bilen og på jobb – en en prøvelse.

På slike dager er en varm innetilværelse å foretrekke…
Da er det hyggelig å krølle seg opp i godstolen. Tenne i peisen og stearinslys i enhver krok.

Hvis man da ikke skal lage middag, rydde litt, vaske-, brette- og stryket klær. Hmmm…

Her i huset har vi av alle ting bare spotter som belysning. Tilsammen 36 stk! Vel det er ok det – men jeg har savnet en lampe eller to. Det gjør interiøret fort litt kosligere…

Derfor har jeg gått til innkjøp av enny lampe!

Håndlaget fra Lama…

Den fikk plass på hjørnebordet i stuen.

Så har jeg tørket støv av rådyrene.
De bruker å få slippe til på høsten, og blir en del av inventaret helt frem til våren.

Stakkar`n er enda litt fuktig etter den våte støvkluten, og skinner i pelsen 🙂

På fatet ligger også noe kongler jeg plukket på tur i skogen – og på kanten har jeg hengt en gammel hengelås som jeg fant i uthuset.

Nå er middagen fortært og nå skal jeg inta godstolen, pakke meg inn i et pledd og bare kose meg, Husarbeidet blir ikke borte, så det tar jeg en annen dag… 🙂

Jeg ønsker dere alle en fortsatt fin uke!

10 kommentarer
    1. ewymarie: Ja det kan du jo. Ser at de forhandler slike lamper i Home & Cottage, bare en lysere variant. Kanskje de har mørke også, og de har jo utsalg mange steder…
      Lykke til!
      God klem fra Line

    2. Har sjekket der, men der ser lampen litt andreleses ut. Må ikke halt lik din. Men jeg oppfatter stedet fleksibelt,så kan jo høre om de sender selv om det ikke er i nettbutikken.

    3. Åh det der er bare helt meg! Liker at det er litt industri og natur preg over interiøret. Det der er akkurat passe : )
      Vet du hvor de forhandler Lama lamper?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg