En dag i lyset…

Etter en arbeidsuke hvor det er mørkt når jeg drar på jobb, og mørkt når jeg kommer hjem – er helgen med sitt dagslys kjærkommen.
Selv om dagen her på Østlandet har vært grå og trist…

Som alltid i helgen, nytes kaffen ved kjøkkenbordet.

Det er ikke få timer vi har brukt på å se ut av kjøkkenvinduene…

Selv om det ikke skjer så mye på utsiden, er det fredfult og godt å titte utover jordene…

Dagen i dag har blitt brukt til litt huslige syssler.
Nå driver jeg å leter etter litt julestemning, slik at jeg kan få litt lyst til å starte med juleforberedelser!

Har du litt “julestemning” å sende – tar jeg i mot med STOR TAKK!

God lørdagskveld!

4 kommentarer
    1. i et så koseligt kjøkken hadde jeg også funnet roen til å bare sitte der og nyte en kopp kaffe medan jeg tittet ut i dagen :))
      Julestemning får du ofte av duftene,hvorfor ikke skrelle en mandarin,koke litt kaffe og ha noen pepperkaker til :))ikke så mye mere som skal til

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg