Høst i hagen

God kveld kjære bloggevenn!

Jeg glimrer med mitt fravær om dagen… Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi tiden dessverre ikke strekker til!
Ikke vet jeg om det er fordi jeg blir eldre, at dagene flyr så fort? De gjorde ikke det før, etter som jeg husker!

Nå har det i hvertfall blitt høst, og hagen begynner å gå i dvale…

Det som var grønt og frodig, blir nå sakte men sikkert brunt og puslete…

Friske sommerblomster er en saga blott, og har nå blitt ersattet med høstlig pynt.

Noe skulle sikkert vært tatt inn for lenge siden, og svarer med å ruste…

Løvet faller ned og dekker gårdsplassen…

Hageredskap skulle vært inne – og planter skulle vært i jorden… Men det har jeg dessverre ikke rukket å få til…

Hagemøbler blir dekket med løv…

Løvet som for litt siden var grønt og hang på trærne, er nå brunt og gult og ligger på bakken…

Hestekjærra som var full av friske blomster, er nå heller et sørgelig syn…

Men istedet for å sukke over dette – velger jeg heller å takke for årets sommer – og sier heller på gjensyn…

Nå er det tid for innekos med levende lys og peiskos! Ikke dumt det heller 🙂

Med ønske om en ny fin uke…

12 kommentarer
    1. gykkeshobbyblogg: Så flink du er! Her er det enda ikke meldt snø og vinter, så jeg satser på å få inn resten til helgen! Det skal bli deilig med innekos fremover…
      Klem fra Line

    2. Kjempefine høstbilder du har tatt:)) Her har snøen kommet og jeg rakk akkurat å ta inn hagemøblene mine om lørdagen før snøen begynte å dale ned i går:)
      Nå er det innekose som står for tur ja! Levende lys,slenge teppe over seg og bare slappe av på kveldene! Vinteren er ikke såå ille da;p
      Ha en toppers dag!
      Klem.

    3. en vakker høsthage og nydelige bilder.Litt forskjelligt burde alikavel du fått i hus snart for kong vinter henger over oss :))det vil si han kom til oss med full kraft før løvet fikk falle til jord

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg