Nå er julen her…

I hvertfall for min del!

Huset er ferdig pyntet, julegavene er kjøpt inn og ferdig pakket – og jule-kakene er ferdig bakt – og ligger i kakeboksene…
 
Og da kan vel julen bare komme.
I`m ready!

Men i år har jeg faktisk ikke tatt frem all julepynten….

 

Begynner å bli lei av nisser i en hver krok…
Liker faktisk mer pynt av grønt, kongler og “natur”.

Hva mener du? Er det jul, først når ALLE de gamle nissene er fremme?
Eller er det mer “natur-jul” hos deg også i år?

Uansett ønsker jeg deg en riktig god helg!

 

 

16 kommentarer
    1. Ingjerd: Tusen takk for så hyggelig hilsen, søte deg! Den ryddingen i julepynten tok vi i fjor. Da var det mye som forsvant. Nisser som mangler et ben osv er ikke mye å ta vare på…
      God klem fra Line

    2. gykkeshobbyblogg: Hørtes ut som en FIN kombinasjon – helt etter min smak! Jeg pynter med rødt og nisser på kjøkkenet, og hvit, grått og natur i stuen. I spisestuen er det engler…
      Ha en fortsatt FIN helg! 🙂
      Klem

    3. Jeg har ikke fått satt frem alle nissene mine i år enda. Og det er nytt for min del. Her pleier det å være jul allerede 1. desember, men i år har jeg ikke følt for det. Kjenner også at jeg er mer kritisk til julepynten min enn jeg har vært tidligere. Mer opptatt av en renere stil liksom. Jeg er nok ikke helt der du er hvor det skal være natur-stil, men en endring har jeg helt tydelig gjort ;o) Hos deg så det forressten veldig flott ut 😀
      God helg! 😀

    4. Så flink du er som er ferdig med både pynting, gaver og bakst! 🙂
      Koselig pyntet fat. Jeg er nok også veldig der med pynt fra naturen. Pynter enkelt. Merker at jeg faktisk syns det er litt vanskelig å julepynte, for jeg er gått litt lei av julepynten jeg har hatt i mange år… Jeg er ikke så glad i sølv og glass lenger, og det er det en del av i mine juleesker… 😉 Men hvitt liker jeg, små innslag av rødt er koselig OG naturelementer. Bruker og litt sort. Nisser er det lite av her! 😉
      Nyt helga! 🙂

    5. Det var virkelig fint hos deg….her har vi litt av hvert,men ungene må nok ha de gode,gamle nissene fremme,men har supplert med litt hvitt innimellom….:-)

    6. Faktisk tenkt samme tanke i år, blir engler og hjerter her i år. Tenkt å sette meg å rydde i alle julepynt kassene og “legge” bort en del.
      Kjempe hyggelig å se bilder og inspirasjon fra deg. Tusen takk!

    7. ja nå var det koselig hos dere.Når det gjelder julepynt har jeg nok ikke mange nissene,her i huset er det heller engler og lys,jul blir det når treet er på plass og det blir lillejulaften.
      Ønsker deg en fin helg og nyt julehjemmet ditt

    8. Så nydelige bilder fra det fine julehjemmet ditt! Jeg elsker julen så her er det rød jul,men jeg har litt natur på bordene og på lysfatene mine:) Syns det er såå fint å blande kongler og litt grønt med det røde!
      Ha en fin fredagskveld!
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg