God morgen

Det er ROLIG i “Huset på landet” i dag. Familien sover… Vi har nemlig vært på en liten ferie i sydens varme strøk. 🙂

Det har vært veldig merkelig – å starte med julepynting for å få julestemning, for så å reise. Og i det man lander med flyet på Gran Canaria blir alt som finnes av julestemning i meg SØKK borte på en blunk! Der er det bare sol og varme, og hele julestria blir glemt.

Men nå er jeg hjemme og sitter jeg med kaffekoppen og hører på julemusikk – og jeg nyter morgenstunden i total stillhet…
Herlig!

 

Med en kopp kaffe og en julekake, titter ut og ser på småfulglene som flyr frem og tilbake og spiser fuglefrø, nøtter og fettballer og kokosnøtter.

Og NÅ kjenner jeg at julestemningen sakte men sikkert kommer tilbake…

Skal snart ut å handle inn litt mat, så skal juletreet pyntes og da er det JUL!

Med ønske om en FIN lille julaften!

12 kommentarer
    1. fruensvilje:
      Takk for hyggelig hilsen og JA, batteriene er nå ladet godt opp, og vi fortsetter oppladingen i julen. 🙂
      Ønsker deg en riktig god jul, Connie.
      Juleklem fra Line

    2. Mona Vauger: Tusen takk for kjempehyggelig hilsen, Mona! Jarle takker og hilsen tilbake 🙂
      kos dere masse med gojenta i julen, kan tenke meg det er liv i stua.
      Vi ønsker dere en riktig GOD JUL!
      Klem

    3. Det var ihvertfall koselig julestemning på kjøkkenet ditt! Deilig med sydentur for å lade seg opp litt til høytiden. Jeg skal på oppladning til Gran Canaria i midten av januar, og som jeg gleder meg! Ønsker deg og dine ei fantastisk fin julehelg med masse kos og hygge, klemmer 🙂

    4. Så det er i varmen dere har vært :))så deilig da,og vel heime igjen.
      Da rekner jeg med at bateriene er godt oppladdet så dere kan nyte høytiden som kommer.
      Likte foresten kjempegodt den røffe løperen på kjøkkenbordet tid :))helt etter min smak.
      Riktig god jul til deg og dine

    5. Vi opplever en “ny”jul med en toåring i huset. Artig. Ønsker dere en flott og god jul! Nå må dere kose dere og bare nyte fridagene! Hils så mye til han flinke kreative mannen din 🙂

    6. Nei en klarer ikke å få julestemning i syden uansett hvor mange julenisser og pynt de har der nede! Blir litt feil med julestemning når en kan gå i bikini,hehe!
      Ønsker deg og dine en riktig God Jul! <3
      Klemmer til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg