From within

Januar utfordringen fra NIB (Norske interiørblogger) FROM WITHIN er jammen en utfordring som setter mine små hjernesellene i sving:

Om en deler inn livet i må, bør og vil, og bevisst manøvrerer etter det, kan en få mange fine oppvåkninger underveis. Hva om jeg ikke må alt jeg trodde jeg måtte? Om vi tar det med oss inn i interiøret, kan det kanskje begynne å bli ordentlig moro? Hva vil du? Hvordan har du det? From within? Vi vil se det upolerte og det polerte, det klassiske og det bohemske. Bare det kommer fra deg.

Hmmm… Hvem er nå jeg?
Det kan nok bli vanskelig å svare på for dere – siden jeg faktisk har problemer med dette selv…

Men en konklusjon jeg har kommet til – det er at jeg ikke er som andre interiørbloggere! Lite hvit og chabby chick. Hos oss er det mørke møbler.
Faktisk VELDIG lite som minner om et klassiskt norskt bloggehjem, tror jeg! 

Men kanskje nettopp DET er utfordringen denne månden?

Alle kan sende inn bidrag som viser hvem DE er!

Og her er jeg!

Jeg elsker vårt hjem… Med mørke møbler, treværk og natur, klassiske møbler, noe kjøpt nytt, noe er gammelt og noe er arvet…

 

 

Jeg er mørk!
Uff det hørte dramatiskt ut!

Jeg er altså ikke mørk til sins – men bare i smaken!

Jeg liker det rustikke og røffe – samtidig som jeg liker det klassiske og enkle!

Jeg liker pene ting – men det er viktig at det passer inn… Etter MIN smak da, selvfølgelig!
Det er faktisk veldig lite her som jeg ikke kan leve uten, men siden jeg ikke har behøvd å ta dette valget, lever jeg i sus og dus i vårt lykkelige mørke interiørhjem.  :-))

Dette blir mitt bidrag i utfordringen.
Om du har lyst til å delta eller se MANGE flotte bidrag kan du klikke her: NIB

Har du egentlig tenkt over hvem du er interiørmessig? Hva du eventuellt MÅ ha eller hva du fint kan klare deg uten?

 

 

 

12 kommentarer
    1. shabbychichome: Har fått høre fra mine barn, at jeg har forandret meg og økt min interesse for hus og hjem, etter at jeg startet bloggen. Man blir kanskje litt mer fokusert på det, når man bruker masse tid både på egen og andres blogger…
      Line

    2. fruensvilje: Gode ord som alltid.
      Det er nok slik at de fleste hadde gjort andre valg om man hadde startet på o, i hvertfall om man har penger til det…
      Nye stoler på gang? 🙂

    3. Koselig peishylle!
      Naturlige og fine farger satt sammen!
      Flott bidrag!
      Lykke til med utfordringen!
      Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
      Klem fra Julie 🙂

    4. Nå måtte jeg bare kommenter litt Line. Dere har et NYDELIG hjem! Vedlig gjennomført og fint er det. Mange små detaljer som gjør “susen”. Både ute og og inne, så du kan trygt fortsette med din stil. Og det er absolutt ikke mørkt i negativ betydning.

    5. Du har et vakkert hjem så der må det være godt å finne kos og kvile.
      Det går i mørkt treverk hos meg også og som du er noe nytt og noe arvet :))hadde jeg fått begynne fra 0 og kjøpt inn nytt hadde det nok sett litt annerledes ut i heimen :))fortsatt mørkt tre med bondestil,møbler i stoff og ikke skinn og gostolane som jeg nå venter på der trekket er deilig ull,grøllete saueull :))

    6. Kjempekjekt med noe litt annerledes da 😀 Morsomt å se! 🙂 Jeg er både hvit og fargerik i interiøret- kommer an på hvilket humør jeg er i der og da 🙂
      Masse lykke til! Fine bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg