Vis oss din TV-krok…

På NIB er det nok en utfordring…

IKEA skal lansere en helt ny TV-løsning som heter UPPLEVA. Her snakker vi en løsning som har som oppgave å se pen ut samtidig som den er funksjonell ? et ekte møbel. Hvis du blir med i utfordringen har du mulighet til å bli en av to som får en slik TV-løsning hjem på døren!

Så da hiver jeg meg med her da…

Vi er kanskje ikke en sånn “TV-familie” som sitter ved TV ved hver mulig anledning.
I hvertfall ikke fra våren til høsten. Men på vinterstid skal jeg ikke skryte på meg at vi ikke ser på TV… For da er vi i “arbeidsdvale” og TV`n blir nok mye hyppigere brukt.

Så her er vår TV-krok…

Som du ser er ikke er nok ikke jeg en av de som synes at TV`n e et særlig pent møbel,
derfor har vi ikke et 50 ” `er tv men heller en 32″ som får plass i TV-skapet.

Hva med deg? Har du en fin TV-krok? 

Om du ønsker å se andre TV-kroker, eller bli med i utfordingen hos NIB så trykk HER

Med ønske om en FIN tv-kveld 🙂

3 kommentarer
    1. Akkurat hva jeg trenger av inspirasjon. Jeg mååå bare få ordnet TV kroken i nye påbygget. Finner så lite TV møbler som frister (eller ikke er altfor dyre).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg