X-faktor: HVIT

Here we go again!

Denne gangen er det HVIT det dreier seg om i konkurransen hos Moseplassen.

Trykk gjerne på linken over for å se mange vakre bidrag i X-faktor HVIT.

Denne gangen velger jeg PRESTEKRAGE!

Og hvem er det vel som ikke har et forhold til denne vakre sommerblomsten?

Jeg sier bare: Elsker, elsker ikke…

Et vakkert barndomsminne som jeg tror de fleste har i sine hjerter.
Selv husker jeg min gamle farmor og jeg gikk tur i blomsterengen, der hvor kuene gikk å beitet. Solen skinte og alt var bare LYKKE! 

Hun plukket en Prestekrage og viste meg hvordan man dro av et og et blad, samtidig som hun sa: Elsker, elsker ikke, elsker, elsker ikke
Og det siste bladet ble resultatet på om jeg ville få en mann som elsket meg eller ikke… ♥

Vi måtte selvfølgelig fortsette helt til det endte på ELSKER…
 

Med ønske om en FIN ny uke!

7 kommentarer
    1. Prestekrager er jo absolutt noe av det aller nydeligste i hagen. Minner meg også om min egen barndom, som deg:)
      Ha en fiiiin uke Line!
      Klemmer fra Line

    2. Anitas skriverier: Ja, ikke sant! Bruker å ha disse i krukker jeg også. Men jeg synes at de aller vakreste er de som vokser i bed og langs veikanten… Ååå som jeg gleder meg til sommeren! Tenk så deilig det er å gå en tur i og plukke en bukett med vakre markblomster! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg