Snart påske

Et lite livstegn fra Huset på landet sånn rett før påskeferien starter…

Her har det nemlig ikke blitt gjort noe særlig, etter at jeg lørdags formiddag fikk min “straff” for å være tett i kjeften…

Jeg har en svakhet mot å kaste ting. Til mannens store fortvilelse…
Når jeg samtidig har en stadig trang til å kjøpe nye ting, uten å kaste noe, betyr dette selvfølgelig,
at det som er av kott og skap er fulle!

Og da snakker vi sånn type fulle at når man legger noe inn i skapet, faller noe annet ut…

Sorry, Jarle, men da trenger vi vel flere skap da… 🙂

Det var under en slik diskusjon, at jeg bare skulle bøye meg ned og ta opp en mopp fra gulvet, det smalt. I ryggen altså…

KNÆÆÆÆÆK sa det…
Og der sto jeg…
Med smerter ut av et annet helv…
Mitt ordforråd nådde nye høyder for å si det slik!

Dermed ble absolutt alle påskeplaner om maling, vasking, rydding og haging, umiddelbart skrinlagt…

Men til alt hell…  

Så har jeg en bror som kjenner Jørn Pedersen, på STADIONKLINIKKEN,
som på en lørdag med strålende vær, dro på jobb og reddet meg!

Så nå kan jeg gå en hyggelig påske i møte…

Forresten så har vi kjøpt nye hagestoler…
Der blir jeg nok å finne denne påsken – i solen med kaffe og blader.

Uansett, Så ønsker jeg dere alle en RIKTIG GOD PÅSKE!

16 kommentarer
    1. Så flott terrasse med vakreste stoler du har 🙂 skjønner godt du bruker tid i deilig vær her 🙂
      Godt ryggen er ok igjen, leit og ikke få gjort noe 🙂 ..og har vel samme problem som deg…lei og kaste noe 😉 har vel en bod full med blomster potter..kjekt og ha vettu 😉 hihi…og div annet som kan komme til nytte sikkert en annen gang 😉
      Ha det fint og nyt deilig vær ute 🙂

    2. Fantastisk herlig plass! Vakkert pyntet og herlige stoler. Kan jeg spørre hvor dere har kjøpt dem? Håper du får det varmt så du kan sitte og nyte også. Her jeg bor er det desverre for kaldt ennå, selv om sola skinner. Ønsker deg en herlig påske!

    3. Au au men godt du fikk hjelp.Kan høres ut som att solstolen er den perfekte plassen for deg i påsken ja :))koslig var det hos deg selv om du ikke fikk gjort alt du ville

    4. Det var bare en slik WOW over dei koslige bildene dine her 🙂
      Utrulig fine stoler! og dei lammeskinna gjor virkelig prikken over i`n 😉
      Fikk skikkelig vår-følelse.
      God Påske, og kvil ryggen din i dei nydlige stolane.
      klem

    5. Huff, det hørtes vondt ut. Ta godt vare på deg selv!
      Så utrolig koselig det var på verandaen deres! HERLIGE hagemøbler! 🙂
      Riktig god påske! 🙂

    6. Huff og huff, hørtes ikke godt ut. Men du har pyntet å fint og koselig får det
      . Her blir det dårlig med pynting i år. Gubben og yngste datteren har dratt til Amsterdam , EM i Twirling., og husfruen jobber hele påsken.
      Flotte hagestoler, gøy med noe nytt. Håper varmen komme så de kan brukes og kose seg i.
      God Påske

    7. Kjempe fine stoler. Blir nok fint å sitte i disse og nye solen. Må jo passe på ryggen så det ikke smeller igjen .O)
      Ønsker deg og dine en fin påske.
      VH Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg