Litt vår ved inngangspartiet

Solen har skint i Fredrikstad i dag. Men det betyr ikke at jeg fikk noe mer “vårfølelse” av det.
Det har blåst og det har vært kaldt…

Siden min plan for dagen, var å ta et lite røsk i hagen, var det bare å ta på seg godt med klær, og sette i gang.

Rive og trillebor har vært kjærkomne hjelpemidler for dagens syssler…

I tillegg har jeg hatt en opprydning ved inngangspartiet…

Gammel lyng ble byttet ut med vårlyng.
Så har jeg plantet en rosa “nyhet” som jeg dessverre har rota bort navnlappen til – i urnene ved døren…
Uansett navn… Vakre er de!

Utrolig nok har rådyret overlevd hele vinteren, og har nå fått noen sopper til selskap…
Lyset har også kommet tilbake etter at det har vært på en utflukt…
Siden det var en av de tingene tyvene tok med seg da vi hadde uinvitert besøk forleden.

Hvit tusenfryd og eføy i en vannkanne, er med på å bringe våren til “Huset på landet”.

Vårvær eller ei… Ser vi på kalenderen er vi i MAI og det er VÅR!!!

Med ønske om varme og solrike dager…

 

9 kommentarer
    1. så koselig du har ordnet det til 🙂
      Våren lar vente på seg her i Stryn, har lakt seg et hvitt lag med snø, og det er snø i lufta…
      Men satser på at våren er like om hjørnet, bare litt forsinket i år 😉
      Ønsker deg en fin dag!

    2. Nydelig inngangsparti i huset på landet,du har øye for det vakre 🙂
      Vår ja skjønner ikke hva jeg har gjort feil men nå snør det tett ute så du får nyte litt govær for meg

    3. Kjempekoselig pyntet ved innganspartiet!
      Likte de rosa plantene i pottene veldig godt.. slike må jeg se etter 😀
      Ha en fin Torsdag,
      Klemmer fra Jatte♥
      Pssst, har kjørt i gang med gavedryss på bloggen.. bli gjerne med du også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg