Det blomstrer i gamlekjærra.

God fredag!

I år har jeg plantet rosa henge-Pelargonia i tillegg til stauden hvit Johannesstige som jeg plantet i fjor.
Lavendelen som også ble plantet i fjor, har dessverre ikke klart den tøffe våren vi har hatt, dermed ble det litt tomt noen steder.

Jeg skulle ha fylt opp med flere planter, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva som passer best, dermed står tomt i midten.

Kanskje jeg får tatt meg en tur på hagesenteret i helgen.

Men forresten…Kanskje du har noen forslag til hva som kan fylle tomrommet?

Ønsker deg samtidig en riktig GOD HELG, fra oss i “Huset på landet”!

10 kommentarer
    1. Husker godt du lagde den fine plassen til kjerra, OG satte kjerra istand! Fascinerende hvor flinke du og Jarle er til å få til alt mulig altså. Flinkiser! 🙂
      Hengepelargoniaer er jo kjempefint da. herlig med farger:)
      Veldig koselig at du tar turen innom bloggen min også Line!.. og ikke minst, at du legger igjen kommentarer! Da kommer motivasjonen til å blogge videre da vettu. Men det vet du sikkert alt om selv! 🙂 Viktig å få tilbakemeldinger, ellers er liten vits og lite moro å blogge synes jeg ivertfall da;)
      Her er huset ferdig fra snekkerne sin side ivertfall, og de skal ha byggekontroll om et par uker. Det betyr at vi har endel møbler å kjøpe før den tid.. altså, slikt som garderobeskap til gangen, baderomsinnredning til barnebadet nede og lamper som skal opp i taket som elektriker skal sjekke. Så kommer dill-dallet:) Det artige dill-dallet!! 🙂 Det er jo DET som er det morsomste.. haha 🙂
      I mellomtiden gror hagen vår ut av proporsjoner her!!! Virkelig! Det har blitt ugress-land her. Eller som jeg sier.. sigøyner-camp 😀
      Det MÅ jo ryddes da. Huff. Konfirmasjon her neste år og det er gjort SVÆRT lite hva hagen angår! Ikke så bra!
      Ha en fiiin dag Line. Her må jeg plukke opp ei lita frøken på 3 uker som knirker i senga si nå:)
      God klem fra Line

    2. Har ikke noen forslag, men vakkert er det. Hos står det graving sv grus på planen. Vi har planer for hagen, første del er graving. Gleder meg til vi kan begynne å plante 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg