Når sannheten skal frem…

Ulempen ved at jeg alltid kjøper blomster eller planter så fort jeg får en mulighet, er at det da stort sett alltid er rotete på gårdsplassen.
Jeg har ikke noen tilrettelagt plass å holde på, derfor blir det til at planter, hageredskap, vannkanner, vannslange, jordsekker og lecakuler står utover i en salig blanding!

Det er vel ikke sånt man viser frem i bloggen…

Faktisk mye enklere å vise bilder av for eksempel inngangspartiet…

Her er det nemlig alltid ryddig.

Men med et blikk til venstre, kommer sannheten for en dag…

Hver gang denne plassen blir nesten tom, fyller jeg den opp igjen…Til mannens store fortvilelse! 
Og det stakkars Magnolia-tre har stått i potten helt siden jeg kjøpte det på hagemessen.
Her står det i påvente av at jeg skal finne den perfekte plass i hagen, hvor det kan vokse seg stort og flott! 🙂

Så har vi en jordhaug… Og DET er kjekt å ha!   

Uffameien… Det ser kanskje ikke helt bra ut…

Burde vel kanskje arrangert et selskap, eller noe. Da blir det alltid ryddet opp…

Vannslangen har også en tendens til å bli liggende ute.
Siden det blir vannet nesten hver eneste kveld, blir det ikke til at jeg sveiver den inn…

Lenge leve latskapen!

Forlatt hageredskap på ulike plasser i hagen…

Slik blir det, fordi da bare skulle jeg et eller annet…

Nå er fiskesuppen ferdig, jeg venter på mannen skal komme fra jobb – så blir det å fortsette på utfordring 2, som jeg begynte på i går… 🙂

 Med ønske om en fortsatt FIN uke!

7 kommentarer
    1. slik er det nok hos dei fleste :))men jeg må alikavel innrømme att hageredskapene og vannslangen blir tatt i hus hver dag :))og siden vi ikke har dyr i fjøsen oppbevarer jeg alt der borte,Har ikke dere en løde hvor du kan stele et hjørne?

    2. Hei Line.
      Synes du har det kjempe fint jeg :O)
      Ha en fin fin aften :O)
      VH Lisa

    3. Hihi,jeg kniser gjenkjennende,- bare at her gjelder det både ute og inne!Altfor mange prosjekt på en gang,viol jo så gjerne ha alt på stell og så blir det visst litt kaos av hele styret.Kjempegod idè å ha selskap…den tror jeg jeg låner…om litt vel og merke.Må bare gjøre et par tre ting først,hihi 🙂
      Men nydelig hus har du,og hagen blir også topp etterhvert er jeg sikker på!!!!
      God Helg”
      Tove 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg