En tur inn…

Heisan!

Hverdagen er i gang for fullt, og ting hoper seg opp.
Og når dagen i dag startet med regn, kunne jeg jo alltids benytte tiden inne, med til litt huslige aktiviteter.

.

Jeg må nok innrømme at det er deilig å være litt inne igjen også…

Se… Plantene gror inne også! Og i år har jeg faktisk husket å vannet dem gjennom hele sommeren…

Så etter et par timer med stryking, og litt smårydding kom solen tilbake. Og da er det bare å komme seg ut igjen!

Med ønske om en FIN lørdag!

15 kommentarer
    1. Den slyngplanten er så nydelig – må virkelig gå til anskaffelsen av en sånn 🙂
      Elsker å pynte opp med nye grønne planter innendørs nå som høsten kommer.
      Du er flink til å vanne, mens jeg må absolutt bli flinkere. Mitt budsjett for nye planter etter ferien er dessverre høyt 🙂
      Ha en herlig høstuke 🙂

    2. Flotteste hjerteranker du har..har en som rekker ned til gulvet nå..må få fikset større potte og få snurret den rundt ett espalie av noe slag ;)…
      Godt med litt innetid nå..og få gjort ting man ikke har fått gjort ellers i sommer 🙂
      Ha en flott søndag videre 🙂

    3. Hei Line. Enig med deg… Litt deilig å være litt inne igjen. Vi går en fin tid i møte. Fremdeles deilig å være ute,men også hyggelig inne med tente lys. Her har det meste hopet seg opp i løpet av sommeren. En del hvite skjorter som skal strykes bl.a…. Ha en fin søndag.
      Kari

    4. inneuteferdig: Ja, det er greit å vanne de inne også. 🙂 Jeg har tidligere hatt en lei tendens til å glemme “inne-blomstene” på sommeren. Men i år har INGEN dødd!!! Jeg er så imponert av meg selv! 🙂
      Fin søndag!
      Line

    5. så festlige den slyngplanten var,spørs om du ikke må tvinne den opp litt hi hi,koslig å styre inne litt også ja,og hos dere var det jo veldig hyggelig no da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg