Deilig med lørdagskveld

Nå kjenner jeg virkelig at jeg har en kropp!

 Etter nok en dag foran vedklyveren, har jeg omsider slitt meg opp bakken. Vrengt av meg arbeidstøyet og detti ned i kjøkkenstolen…
“Pust”, “pes”, “stønn” og “sukk”!!! Tror jeg begynner å bli gammel…

 
Det som er fint er at Jarle blir “gammel” sammen med meg… Han ligger nemlig som et slakt foran peisen! 🙂

Bare en dag til nå, så håper og tror jeg at vi er ferdig med veden, og da kan vi innta godstolene litt oftere.

Ønsker dere alle en FIN lørdagskveld!

4 kommentarer
    1. monalsverden: Takk for hyggelig hilsen! Det er godt med et års pause med ved-arbeide. Vi er heldige som er to. Nå har vi fulle vedskjul, og ferdig med veden for neste vinter, Så vi får også et års pause fra skoghogst… Deilig!
      Ha en FIN kveld!
      Line

    2. Hehe godt å være to om ting, selv det å bli “gammel”. Her må alt gjøres alene, selv veden. Men fikk så mye i fjor at jeg slipper i år 😀
      Nyt søndagen, selv om den er full av ved 🙂

    3. det ser ut som att eg er priviligert for min kjære tar den jobben alene :))så all ære til deg som står på ilag med din mann.
      No hjalp jeg mannen i år da med å rydde unna skatet fra føttene hans :))men desverre tåler ikke kroppen min slikt arbeid noe særlig.
      Nyt resten av helgen det fortener dere begge to

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg