Etasje-fat

Jeg har lenge gått å sikla på et tre-etasjes fat…
Et tre-etasjes fat i  i treverk. ..
Problemet har vært det, at jeg ikke har hatt noen sted å plassere dette store, tre-etasjes fatet… Og da er det jo ganske dumt å kjøpe det!

Det som da er viktig er at man da må skape et sted man kan ha et slikt fat.

Som sagt så gjort…

 

Jeg kom på at det sto en stor kurv full av ullpledd, i lysthuset.
Og vi bruker jo nesten ikke lysthuset på denne tiden av året.
Derfor… Ble kurven hentet inn – Og DA hadde vi plutselig plass til fatet!

Tra-la-la… Vi har fått nytt fat!

Jeg er lykkelig over nytt fat og gledet meg med å dekorere.
Tror jeg kommer til å bytte litt på pynten, men først fant jeg noe jeg hadde stående på lur…

En stjerne av metall og en krone med eføy…

Stjernelyse-staker av tre…

Er det ikke fint!
Og bare tenk så mye fint man kan pynte dette fatet med til jul!!!

Det var jammen en lur ide å kjøpe dette fatet! 🙂

FIN kveld og…

10 kommentarer
    1. Hei på deg 🙂 jeg syntes fatet(treverk) i 3 etasjer er utrolig flott, har vært på jakt etter slikt lenge, vet du hvor jeg kan få kjøpt slikt ? Hadde blitt så utrolig glad 😊

    2. fruensvilje: Jeg har en forkjærlighet til “tre-ting” og “brune-tin”. Og da ser jeg bevist etter slike, og blir strålende fornøyd når jeg finner noe jeg liker.

      Line

    3. Aud Irene: Ja tror du ikke det blir fint! Ser for meg kongler og lys… Kanskje en nisse eller to… Eller kanskje jeg skal fylle det med julegodteri, frukt og julekaker. 🙂
      Line

    4. Dette var et fat jeg virkelig likte. Har faktisk ikke sett det i tre utførelse før. Kjempe flott, og deilig når ting faller på plass.:)

    5. du finner det mest spesielle som er å få tak i skjønner eg :))fint var fatet,og for meg er det første gang jeg ser et slikt i tre :))gratulerer og kos deg med ditt nye funn

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg