Rust i hagen

Rust i hagen, hørtes kanskje litt skummelt ut… Men det er ikke plantesykdom jeg snakker om. Kanskje mer “Line-sykdom”. 🙂
Jeg har nemlig fått sansen for rustne ting plassert i hagen, ting som ser ut som om har lagt der en stund. Litt sånn overaskende, slik at det er litt spennende og man vet ikke helt hva man finner når man går rundt i hagen. Så liker jeg rustfargen veldig godt.

Fordelen med å ha ting som er rustne i hagen, er vel kanskje den, at tingene kan være ute hele året, uten at jeg bør være redd for at de skal bli stygge og rustne…

Nå er jo ikke hagen vår engang i nærheten på å være ferdig, men planene er der, og som vanlig har jeg kjøpt ting som jeg synes er fine og som skal være en del av “noe” etter hvert…

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å vise frem dette før det vær ferdig, men jeg gleder meg så veldig til å komme igang, og jeg liker det sååå godt, at jeg bare MÅ vise det frem!

Har du lyst, så kan du se noe av det jeg (rettelse: VI har kjøpt… Min mann har nemlig samme “sykdom”)  🙂

En stor krone…
Den skal det komme blomster ut og opp av…

En stol som etterhvert skal bli et klatre-stativ i hagen…

Så har vi denne kjempestore urna! Den er jeg SÅ glad for. Den skal stå i hagen med helårsgrønt i.
OG jeg gleder meg masse, masse, masse til å få den på plass!

Så har vi takvinduet vi fikk av Bjørnar da… Tusen takk, forresten :-))
Der er Jarle og jeg litt uenige, for begge har planer med vinduet, men jeg har selvfølgelig den fineste planen! Bare synd at han ikke alltid har evnen til å forstå at det jeg mener er det som er riktig… 😉

I tillegg har jeg to frosker og 12 langstilkede rustne roser… De har jeg fått i gave av min mann ♥
Jeg er heldig jeg!

Lenge leve galskapen!

God helg, her blir det garantert haging. Helt sikkert :-))

#rust #hage #urne #stol #vindu #gammelt

18 kommentarer

Siste innlegg