Juleverksted – hjerter til dørene

Da jeg for en tid tilbake var på leting etter en tavle, for å få system på hverdagen, fant jeg også to hjerter bundet av kvist.
Ååå de var fine! Jeg måtte ikke tenke to ganger – det eneste jeg tenkte var: dørene! De MÅ bare bli SÅ fine på inngangsdørene våre!

Ikke visste jeg helt hvordan jeg skulle pynte de, men det fikk jeg ta senere…

Så i går kveld, var tiden inne for å dekorere disse to hjertene. Da hadde jeg et lite juleverksted helt for meg selv.
Eller… Det var ikke helt riktig. Maja var jo der!

Tidligere på dagen hadde jeg vært ute i hagen og hentet litt grønt fra en Tuja busk.
Dette klippet jeg i passe størresler, og så dyttet jeg de ned i mellom kvistene. 

En Eføy, fikk amputert “armer og ben” – og dette festet jeg med ståltråd

Så prøvde jeg meg frem med forskjellig pynt som jeg danderte utover. 
Og da jeg ble fornøyd, limte jeg dette fast med en limpistol.
Stjernene ble nok i det tyngste laget, så disse festet jeg i tillegg med ståltråd.

Jeg valgte å pynte bare halve hjertene, for jeg liker så godt de kvistene også.
NÅ er jeg kjempespent på hvordan de vil se ut på dørene, og gleder meg til å henge de opp. 

Men jeg trenger litt hjelp, så da må jeg bare vente til Jarle er ferdig med sin morgenkaffe…

Ha en FIN lørdag!

 

18 kommentarer

Siste innlegg