Morgenstund…

 

Morgenstund… Har gull i munn…
Ja er det ikke herlig dere… Å stå opp på morgenen og bli  møtt av solstråler som skinner inn gjennom vinduene – det er godt det!

Kjenner lykke i hjertet mitt… ♥

Etter en laaang periode med mørke morgener, og regn, dag etter dag, er dette en god følelse.

Det er koselig med vinter, mørke kvelder, peiskos og levende lys. Men det slår jammen ikke en morgen med sol og vår i luften!

Men selvfølgelig er disse bildene tatt tidligere i uka, da jeg en morgen gikk gjennom stua for å ta en kopp kaffe, før jeg skulle på jobb. 
I dag derimot, så har jeg fri, og ute regner og blåser det. Selfølgelig. Det er jo helg…

Slike dager som dett er det egentlig mye bedre å være inne.
Så for å gjøre lørdagen ekstra hyggelig, har jeg satt en gjærdeig, og snart skal jeg bake litt, og garantert også smake litt… 🙂

Med ønske om en fin helg!

 

 

1 kommentar
    1. godt du fikk nyte solstrålene da dei tittet innom da :))en lever jo litt på det også selv om en gjerne skulle hatt sol i helgen også.Lyt vel bare håpe på en solrik og deilig vår da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg