Smak av sommer

I uka som har godt har jeg vært på hagelagsmøte, og fått kjenne litt på følelsen av sommer. For da hadde vi nemlig frøbytting 🙂

Jeg vet at de fleste mannfolka på jobben ler seg i hjel når jeg forteller at jeg skal på hagelaget, og når jeg forteller om alt det forskjellige jeg har tenkt å så. Selv da jeg tilbød dem tomat- og agurkplanter, fikk jeg til svar: Det finnes butikker som selger sånt der vi bor skjønner du…” :-))

Men det bryr jeg meg ikke om. For tenk så mange nye fine blomster og krydderurter jeg får til sommeren! Som jeg i tillegg har drevet frem helt selv! ♥

Så i løpet av de neste dagene skal jeg så litt forskjellige frø. Og kanskje ta noen stiklinger fra Pelargonianen og Engletrompeten…

I dag skal jeg hjelpe Stine med å installere seg i sin nye leilighet… 

Gurimalla… Tenke seg det – “lille” ungen til mamman sin skal flytte helt for seg selv… ♥
Og den første av jentene som forlater “rede”.

Sukk… Er det bare meg, eller er det vanlig å ha VELDIG mange rare følelser i hjertet sitt når barna flytter ut?

6 kommentarer
    1. farmorshage: Takk for hyggelig hilsen. Ja, jeg kan tenke meg at det blir stille for deg, vi har enda to hjemme, så det er nok litt annerledes.
      Artig med hagelaget også. Det var litt rart i førsten, siden jeg ikke kjente noen. Men nå hjelper det. Masse nyttig å lære. Og hyggelig 🙂
      Ha en fin dag!
      Line

    2. så spennende å bytte frø da,det hadde vært noe for meg også,og når det kommer til gutta på jobben så la dem flire,det er bare sundt det :))
      Jeg har fått i jorden alt som skal forkultiverast inne,resten lyt vente litt til ,for selv om alt tyder på att det er vår ute så kan det fortsatt komme snø :))
      Alltid spennende når nr 1 flytter ut,siden blir det litt mer en vane :))

    3. Helt klart spesielle for dere begge,er i samme situasjon..
      Og veldig merkelig, har bare henne..og utrolig stiller i huset:-) Men..godt de ønsker og prøve selv også:-)
      Koslig med perleblomstene dine..tror jeg for melde meg inn i hagelag her..koslig og treffe andre med samme interessen..nyt helgen,selv om den blir spesiell:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg