Festbord i høstlige farger

Mmmm… Jeg sier det igjen… Høsten er deilig!
Når roen senker seg, og det blir tid til venner og kos.

I helgen har vi hatt gode venner på besøk, og da har jeg kost meg med å lage god mat og dekke til festbord.

Denne gangen har valget falt på høstfarger i brunt og orange, og selvfølgelig litt fra skogen…

En brun silkeduk ble pakket litt sammen og lagt som en løper midt på bordet…

Jeg klippet av orange Orkideer, som ble satt i vann i “oppned” lysestaker… 

Servietter i brunt og kobber, i en serviettring av mørkt tre…

Kongler ble lagt utover for å få “a touch of nature“…

Telysestaker i messing, og en eføy som slynger seg bortover bordet…

Og brune og orange lys…

Er ikke den fargen på Orkideene bare helt skjønn!

Kvelden ble så bra, med gode venner, god mat og god drikke! Så jeg satser på mange slike hyggelige kvelder utover høsten og vinteren… ♥

Ha en FIN høst-uke, kjære bloggevenner!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg