Drømmen om en knagghylle

Noen ganger kan jeg finne bilder av ting som jeg liker og jeg bare faller helt pladask!

En slik opplevelse fikk jeg da jeg besøkte en av mine favorittblogger, Sjarm og Kaos. En blogg jeg har fulgt i flere år.
Og for litt over et år siden oppdaget jeg knagghyllen til Cecilie, og den var SÅ fin, og den har jeg ikke klart å glemme…

En sjarmerende gammel knagghylle pyntet til jul…

Og et blikk på denne og mitt hjerte var fortapt…

Jeg har lett og lett… I ymse bruktbutikker og på nett, men den var ikke å oppdrive…

Og siden jeg hadde lest i et innlegg at hun hadde to, så tok jeg til slutt mot til meg, og sendte Cecilie en mail, og spurte om hun kanskje ville selge en av dem til meg.
Jeg ventet i spenning på svar…
Og hun svarte… Men tiden var gått siden hun hadde la ut innlegget, så nå fantes det bare en. Sukk hjerte…

Men behjelpelig var hun! Og fortalte at Lene i “Butik Sophie” hadde en lignende til salgs…

Og tra-la-la… Etter en mail til Danmark og noen tastetrykk var hyllen på vei til Norge…

Og nå henger det en knagghylle på veggen i “Huset på landet”!

Det er bare det at vi har en sånn dum regel her i huset, at vi skal være enige i ting som skal henge på veggen…

Og at Jarle “tilfeldigvis” var ute da jeg hengte den opp, det er jo ikke min skyld!

Og at han blir lettere irritert når jeg pynter opp med “gammel drit” (som han kaller det) kan jeg ikke forstå, så den kampen får jeg ta når han ser det… 🙂

Det er bare å fortelle historien om at denne knagghyllen er et gammelt klenodium med masse historie, som har hengt i et gammelt hus hos en vakker gammel dame, som sikkert ble utsatt for en forferdelig ulykke, og at knagghyllen takket være oss, får leve videre i et lykkelig hjem i mange, mange år…

Uansett! Jeg er SÅ strålende fornøyd med min nye “gamle” knagghylle, og gleder meg til å pynte den med annen “gammel drit”! ♥ ♥ ♥

Og for ikke å snakke om å pynte den med masse juleduppeditter…  Juhu!!! I am happy!

16 kommentarer

Siste innlegg