En stjerne på veggen

Nå kan jeg garantere at diskusjonene går unna her i “Huset på landet” :-))
Ikke bare kjøpte jeg knagghyllen fra Danmark, og hang den på veggen, nå har jeg også kjøpt en “bitteliten” stjerne som jeg også har hengt på veggen…

Det har jo selvfølgelig ført til opp til flere diskusjoner. Men jeg har en batteridrill, og jeg har skruer. Og en god porsjon forklaringer på hvorfor den skal henge på veggen. OG selvfølgelig “bittelitt” stahet!

Så opp på veggen kom den…

 
Ellers har høsten virkelig kommet. Løvet er snart helt borte fra trærne og mørke kvelder gjør at livet har en helt annet ro over seg.

Har forresten så vidt begynt å lukte litt på julen også… 🙂

Ha en FIN høst-søndag!

9 kommentarer
    1. Ååå den var fin Line:) Om 2 uker skal jeg til fjells, så da kan det hende det dukker opp en elg hos deg snart. Jarle blir sikkert veldig fornøyd med å få skogenskonge i hus hi hi:) Håper de har den ennå på Fagernes:) Forsatt fin kveld.
      Kari

    2. den stjerna var knakende flott :Og passet helt utmerket på din vegg.
      Julen snuser jeg også på,er ferdige med julegavene og er nå i ferd med å teste ut julekaker fri for gluten,egg og melk :)) har fått til en sort iallefall hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg