Mørke kvelder

Oj, oj, oj… Nå er det onsdag, og jeg har knapt fått med meg de første dagene i uka…

Jeg trodde ærlig talt at jeg skulle ha god tid nå som det er høsten og lange hage-dager er forbi. Men her har jeg virkelig tatt feil! Synes egentlig at dagene blir veldig korte nå som det er mørkt når jeg drar på jobb, og mørkt når jeg kommer hjem igjen. Ikke har jeg begynt på julerengjøringen heller…

Når middagen er fortært, klesvasken surrer og går, føler jeg at jeg gjør det samme… Surrer og går… Og bare pusler litt rundt. Tenner lys og venter på at arbeidslysten skal komme…

Men den glimrer med sitt fravær…

Så om det er noen som kan komme med noen gode råd mot høstslapphet, så er jeg VELDIG mottagelig for innspill!!! 🙂

Ha en fortsatt FIN kveld!

8 kommentarer
    1. Så fine bilder og fint hus i skogen 🙂
      For meg hjelper det å gå en tur og så synes jeg trening virker energigivende.
      Ingen hokus pokusråd. Ha en fin kveld 🙂

    2. Hei Line:) Fint hos deg:) Uff ja dagene flyr. Har så mange planer ,men går bare å surrer her også 🙂 Var på hytta i helgen. De hadde en elg igjen:-0 Så bra…. Den koster 499,- Kanskje Jarle kan ringe Morten. Morten kan ta med elgen på kontoret.
      Kari

    3. Kan du begripe at når klokka er 21 i juli går vi ut og starter kvelden på terrassen, men i november lurer man på om det er lov å legge seg tidlig 😉 Jeg aner ikke hva som skjer, men eneste som holder meg oppe om kveldene er når jeg har funnet et nytt prosjekt hehehehe da er det arbeidslyst:)

    4. Jeg er nok som deg for tiden? Arbeidslysten mangler rett og slett, og jeg holder på med et stort prosjekt som jeg ikke kan fortlate lenge av gangen?
      Kjente det hjalp på litt da jeg så at jeg fikk til helsparkling bedre ann antatt, og nå kan det kun bli bedre tenker jeg..)
      Nyt dagene og kveldene med litt lys og turer. Så kommer arbeidslysten tilbake når du minst forventer det..)

    5. Nydelige bilder…ja dagene føles korte nå..også ggår jeg å småfryser, så nå er det fyr i peisen..litt koselig det da..Ingen gode råd mot slapphet..får du noen send dem til meg..hehe..
      Fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg