En julepyntet knagghylle

Husker dere knagghyllen jeg kjøpte fra Danmark… Den som jeg overbeviste Jarle om at hadde hengt i et gammelt hus hos en vakker gammel dame, som sikkert ble utsatt for en forferdelig ulykke, og at knagghyllen takket være oss, får leve videre i et lykkelig hjem i mange, mange år…

Den er jeg virkelig fornøyd med, og den pynter jeg litt mer for hver dag som går.

Blant annet har jeg hengt opp paljett-skøyter i gull…

En nisse, sitter og passer på…

Og litt annet stæsj….

Nå begynner det sakte men sikkert å jule seg til hos oss.
Men i kveld skal vi ta fri fra juleforberedelser, og feire min vakre mamma som er 62 år i dag. ♥ ♥ ♥

8 kommentarer
    1. Anitas skriverier: Senk skuldrene… Phu… Snart! Må bare bli ferdig med julegavene. Jeg var så godt i rute, men så har det hopet seg opp sånn på tampen. Men tar det med et smil! Julen kommer jo okke som! 🙂
      Pinnekjøttaften! Mmmm…. Det hørtes veldig hyggelig ut.
      Nyt de siste førjulsdagene, og selvfølgelig julen! 🙂
      Line

    2. Du har en ung mamma som er vell verd å feire..)
      62 ble det siste mamma feiret desverre, men det er gøy å feire de.:)
      Over til pynten din. Nå ser det virkelig koselig ut på hylla di. Du får frem et herlig bilde.:) Kos deg masse vvidere i disse dager.:)

    3. Så utrolig koselig 🙂 De skøytene har jeg selv sett i vinduet hos Fredrikstad blomster – de er sååå søte. Kos deg i ditt nydelige hus og senk skuldrene nå de siste dagene.
      Her hjemme pyntes det til pinnekjøttaften – gleder meg 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    4. virkelig fint pyntet,helt etter min smak :)bare det att jeg ikke har vegger til noe slikt,da er det godt att du deler med oss :)) hils din mamma til lykke med dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg