En kald vinterdag

 

Ja da har omsider kulden inntatt Østlandet…
-13 grader og jeg merker at det blir litt ekstra huskaldt. Så da gjelder det å holde peisene i gang.

Jeg liker meg inne når det er så kald, jeg…

Så å stå i døråpningen og brå-ta noen bilder er det lengste jeg tenker å være ute i dag.

Så nå sitter jeg ved kjøkkenbordet med kaffekoppen, og ser på fuglene som flyr frem og tilbake for å hente litt mat.

Så har jeg tenkt til å nyte denne siste fridagen med å benke meg til i godstolen, pakke meg inn i teppet og kose meg med boken jeg fikk til jul… “Sønnen” av Jo Nesbø.

Og så GLEDER jeg meg til å se jentene mine som nå straks kommer hjem etter å ha feiret julen på cruise i Karibien med pappan sin.  ♥

Ha en FIN dag!

2 kommentarer
    1. Hei på deg i kulda. Fortsatt god jul! Jeg har heller ikke lyst til å gå ut i dag.Jeg koser meg inne med film og ukeblader akkurat nå. I går skinte jo sola, så da gikk jeg en liten tur. Utrolig vakkert her med et dryss av snø. Fin bålpanne du fikk. Den er jo vakker bare å se på brenne. Kos deg videre med dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg