Festbord i høstlige farger

September er høstmåned den ønsker jeg velkommen. For etter å ha tilbrakt nesten fem måneder utendørs er nå tiden kommet for å trekke inn.
Tid for å tenne stearinlys.
Tid for peiskos.
Og tid for å invitere venner og familie inn til pyntet bord for å nyte god mat og drikke…

Her har jeg valg å bruke høstlige farger.

 
Med brun lin-duk på bordet, pyntet med lysestaker med  burgunderfarget hortensia fra hagen.

Blomstervaser med eføy, som slynger seg bortover bordet…

Dekk-tallerken i gull, hvite stoffservietter og serviettholder i brun bast.

Lysestaken som jeg fikk i gave for flere år siden blir stadig brukt. Her flyter små hortensiablomster og grønne blader i vannet, rundt lyset.

Så da var det bare å ta imot gjestene, og tilbringe en hyggelig kveld med god mat og drikke i sammen.

Nå kjenner jeg at jeg er fornøyd på hage og utetilværelse, og synes det er helt herlig med høst og innetid, jeg bare elsker det! ♥

Med ønske om en FIN søndag…

#interiør #borddekking #høst #fest #høstfarge #interior123 #inspo  #inspohome #elegant #living #luxury #prettyroom #dreamhome555 #yourinterior2015 #dreaminteriors #homedecor #homeadore #finahem #interiorandhome #interior2you #eleganceroom #details #livingroom #interiordesign #decor #dream #shabbyyhomes #homeamour #interior #interiør #decoration #interiørdetaljer #finahem #interior444 #finehjem #interiorharmon i#ninterior #nordicinsspiration #passion4interior #homeamour #interior123 #interior125 #unikehjem #skandinaviskehjem #interior4you1 #interior4u #interiorandliving #bymadsmagazine #interior4all #heminpiration #classyinteriors #crazyinteriors #dreaminteriors #tablesetting #pinterest

14 kommentarer

Siste innlegg