Lørdags morgen…

 

Nå har jeg hatt min lørdags morgen favoritt-kvalitetstid med julemusikk på radioen og blogglesing. Det brenner i grua og jeg har drukket en kanne kaffe. Så nå er det greit å komme i gang.

I dag er planen å jule-pynte resten av huset og hente inn juletre. Men det trenger jeg hjelp til, og den stakkars mannen min har fått en kraftig manneforkjølelse, og har sikkert 38,2 i feber! Og de manneforkjølelsene er visst ikke til å spøke med! Så da får jeg kanskje heller stelle med han… 🙂

Vi får se da vet du… 🙂

8 kommentarer
    1. natheless: He-he… Ja de tradisjonene! Jeg var også veldig trofast mot tradisjonene våre, men tiden har forandret seg for oss. Vi jobber mer, og da syntes jeg det bare var mas å pynte treet lille julaften. Så nå pynter vi siste helg før jul.
      Og nå har vi en ny lille julaften tradisjon som består av at vi smaker på julematen og drikker kakao og juleøl, hos min mor. 🙂
      Ja nå er det jammen siste søndag i advent. Ha en FIN dag du også! 🙂

    2. Blomsterlise: He-he-he… Ja du kan få sagt det du. Til og med på rim. <3
      Nå er`n tålig frisk igjen, treet er ferdig pynta, og jeg har fått masse julestemning. Så nå kjenner jeg at jeg er veldig blid og fornøyd.

    3. fruensvilje: Det er viktig å sove når man er mannesyk, Derfor tvinga jeg han til å holde senga, og sove fredagskveld og deler av lørdag. Så kvikna han til igjen. Så nå er treet i hus og står ferdig pyntet! 🙂

    4. Nesten misunnelig her, for mitt tre står fortsatt i boden det. Jeg er litt sta og skal følge familiens tradisjon, men i år har jeg lyst til å starte!!!!! Vi får se hva dagen bringer. Jeg kan jo sette det opp med lys på kanskje? Ha en vakker adventsdag! 🙂

    5. natheless: Takk for det 🙂 Og mannen kom seg, og jeg fikk gjort masse av det jeg skulle. Og pauser! Det ble det masse av. Med både kaffe og julekaker. De smaker best nå før jul de. 🙂
      Og nå står treet, ferdig pyntet og skinner så fint, så fint.

    6. Beste som er sånne morgener. Håper du har funnet julestemningen nå og kjenner at det snart er jul. Julemusikk og julepynt hjelper godt, syns jeg 🙂 Stakkars, stakkars Jarle!! Det rammer liksom menn så mye hardere enn oss damer 😉 For all del: Gi han en god bedring klem fra meg. Huff og huff…….stakkars gutt. Ta tempen i “butt”, gi han en suss…, så skal du se han kommer seg til slutt 😉 Juleklem fra meg <3

    7. Jammen godt det enda er noen dager igjen til julaften da,så han får tid til å komme seg. Men det kan jo gå bra etter en paracet eller to også? Håper du fikser alt det andre da, så får heller juletreet vente litt. Ønsker deg en finfin dag med mer kaffe og masse julehygge! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg