Bosch kick-off i København…

Tirsdags natt kl. 03.00 satt jeg kursen mot Gardermoen og København.
Der skulle jeg tilbringe to dager på Kick-off. Der skulle det bli presentert nyheter og vi skulle bli enda mer oppdatert på det “blå” elektroverktøyet fra Bosch.
Men å reise kl. 03.00!!! Det er jo midt på natta det! 

Skikkelig trøtt i øya, og etter et par timers venting på flyplassen, så bar det av sted mot København.

Og flyturen gikk som en drøm…
For meg så tok den ca 3 minutter Med andre ord så merket jeg at flyet taxet ut på rullebanen, og plutselig så landet det i København. Resten vet jeg ingenting om. 🙂

Deretter ble vi hentet med buss på flyplassen, og kjørt videre til hotellet hvor kick-offet skulle være.

Det skulle visst være rundt 150 deltagere, og dere… 
Møt min nye “venn”…

Sinnasnekker`n 🙂
Og ikke var`n sinna i det hele tatt. Han var jo bare hyggelig han.

 

Kick-offet skulle foregå på Tivoli Congress Center.
Og det var ingen tvil om at vi hadde kommet rett…

Hele inngangspartiet var dekorert med Bosch-bannere og plakater.

Etter en litt ventetid på at alle skulle komme og litt morgenmat så startet morroa…

Og jeg ble imponert over hvor flott opplegget var.

Vi ble delt opp i forskjellige grupper som skulle “besøke” 10 forskjellige stands. …

Alle stands var på 45 minutter, hvor det var lagt opp til ca 30 minutter “forelesning”…

Og 15 minutter “hands-on”…

Hvor de forskjellige verktøyene ble testet.

Etter en laaaang dag og kveld kan jeg love at det var en sliten jente som ble glad for å legge seg her…

Det er egentlig veldig synd å ha et så flott hotellrom, og nesten ikke få bruke det…

Dag to var å fortsette på runden med stands.

Kl. 14.00 ble det avsluttet med en liten oppsummering av arrangementet, og deretter bar det av sted til flyplassen igjen.
En time i fly, en time venting på bussen og to timer i buss… Så var kl. 21.30 og jeg var hjemme igjen!

Det var to hektiske dager, med masse lærenytting informasjon.
Men jeg skal ikke benekte at jeg skulle gjerne ønske det var lagt inn et lite besøk til en eller annen hageforretning, men med et så fullpakka program, var det overhode ikke tid til annen fritid enn litt matpauser, og litt sosialt på kvelden. Og moro var det lell…

2 kommentarer
    1. en kjekk og hektisk helg ja,og så moro da å få et skikkelig møte med snekker Otto,nei jeg tro nok ikke han er noe særlig sinna )) og hagesenter,det får du ha til gode )

    2. Skjønner jo at du gjerne skulle ha vært mer på det flotte rommet, og hagesenterne i Danmark er jo en opplevelse. Men dette var vel jobb, så da må man være flink pike skjønner jeg. Jammen godt du kom vel hjem i vinden. Ja, jeg har også truffet Sinnasnekkeren en gang. Han var trivelig han! Ha en fin søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg