En forsmak på sol og sommer

Tror du jammen ikke hr og fru «Huset på landet» har vært på en aldri så liten ferie. Og det passet helt perfekt. Vi reiste fra snø og slaps, og kom hjem til full vår. Deilig!

 
Denne gangen var det Gran Canaria som var reisemålet.

Vi bodde i denne fantastiske leiligheten på Gran Anfi…

Vi gikk turer på “Hjerteøya”…

Et vakkert naturanlegg, med blant annet mange flotte pergolaer, omkranset med blomster.
(“Stjerner i øya“)

Vi har vært på marked…

Vi har spist masse god mat…

Og når “noen” til tider har problemer med å velge fra menyen. Da blir løsningen “Ja takk, begge deler”…

Vi har solt oss ved bassenget…

Vi har badet…

Vi har gått romantiske kveldsturer…

Og vi har kost oss i sammen…

Nå er vi klare for vårsjauen.
Og årets “to do-liste” er veldig laaaang, så nå det er bare å sette i gang.

Ha en glad søndag!

#ferie #grancanaria #anfi #grananfi #pergola

 

7 kommentarer
    1. Lena Lilleland: Takk for hyggelig hilsen. 🙂
      Det er jo viktig å slappe av og kose seg litt. Nå starter våronna for fullt. I dag kom såkorn og kunstgjødsel på plass, så da er det bare å sette i gang.

      Ha en strålende dag videre, og god tur til Anfi når den tid kommer. 🙂
      Line

    2. Så moro å se bilder fra Anfi – det er min favoritt-plass 🙂
      Vi har feriert der i 11 år nå og om få uker reiser vi tilbake igjen og skal bo på Gran Anfi –
      det er liksom blitt favoritten.
      Artig å se at det er flere av oss som har en laaaaaang “to-do”-liste på våren og som også velger å koble av – for å samle ny energi og giv til å gyve på oppgavene 🙂
      Ha en fin uke 🙂
      Hilsen Lena

    3. Så nydelig ut, godt å feriere og nyte livet, få litt påfyll av D-vitaminer og mye annet godt påfyll på alle vis 🙂 God vår i fortsettelsen her hjemme 🙂

    4. så deilig da ) og så nydelige bilder,ja en slik ferie er reine medisinen på denne tiden tenker eg ) og nå gleder eg meg enda mer selv til egen tur om 4 uker ) vi drar på skjærgårdscruise i dei Kroatiske skjærgårder

    5. Ååååhh, dette har jeg gledet meg til! Flotte feriebilder! Deilig å se sol, vann og blå himmel…og pene folk 🙂 Ser ut som et fantastisk sted og det må være deilig med 2 ukers ferie i en hektisk hverdag som dere har! Apropos å velge 2 retter når man ikke får bestemt seg, syns jeg er heeelt innafor! Lurt, rett og slett 😉 Takk for deilig sommerfølelse som gjør at jeg gleder meg enda mer til den kommer her <3 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg