Juleselskap i januar

Først vil jeg få ønske dere alle et riktig godt nytt år, før jeg fortsetter innlegget med juleselskap. Jeg har visst litt problemer med tid jeg. Sommeren varte jo nesten til jul, og nå er det midt i januar og vi skal ha juleselskap… Ja, ja…
Julepynten er borte, så det blir kanskje ikke riktig å kalle det juleselskap heller. Men vi skulle jo egentlig hatt det i desember, men fordi det før jul er en ganske travel tid, så utsatte vi det til januar. Og det er jo hyggelig å ha noe å se frem til i januar også.

Jeg liker å ha selskap. Jeg liker å dekke bord og lage mat for mennesker som betyr mye for meg. Det er så koselig.
Her er bordet i spisestuen dekket til gjestelag….

Dekketallerkener i en gyllen farge som jeg er kjempeglad i. De passer til det meste vi har.

Midt på bordet har jeg brukt en uekte barlenker med lerkekongler. Og så har jeg pyntet med små lysestaker i forskjellige brun- kobber-, og gullfarger, og noen gull-lys. Kongler med glitter, pyntenøtter og orkideer i små glassvaser…

På menyen sto det tapas…

Mmmmm… Jeg elsker tapas…

Og mat var det nok av…

Da var det bare å tenne fakler og vente på gjestene…

Og kvelden var kjempehyggelig. Jeg tror de hadde det bra hele gjengen.

Med ønske om en fin-fin søndag…

#bordekking #selskap #tapas

6 kommentarer
    1. Så koselig. Januar er en fin måned til selskap. Jeg ble helt sulten her altså! Vakkert dekket bord og god mat er fint å dele med venner og/eller familie! Kos deg i kvelden 🙂

    2. “Tror de hadde det bra” Selvfølgelig har de det bra hos dere!! Alle som er så heldige å bli bedt til dere har det bra! Maken til sosiale, gjestfrie folk skal man lete lenge etter 🙂
      Jeg kan se at kvelden ble vellykket.
      Maten ser nydelig ut og bordet likeså!…som alltid 🙂
      Håper dagen i dag også har vært god mot dere? 😉
      Nå gleder jeg meg til å få dere hit en tur snart 🙂 Altfor lenge siden 🙂
      Fortsatt fin søndagskveld til dere 🙂
      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg