På hagebesøk i Mona sin romantiske hage…

 

Er man en hageelsker er det en drøm å få besøke andres hager. Og jeg er ingen unntak. 
På hagebesøk får jeg mange tips og ideer, og masse inspirasjon. Hagen jeg vil vise dere i dag ligger idyllisk til på en av de ytterste øyene på Hvaler. En gammel og godt etablert hage. 

En skikkelig romantisk “bestemors hage”. Fylt med vakre blomster. En plass til rekreasjon og til å drømme seg bort.
Alle som har en hage, vet at en vakker hage ikke kommer av seg selv. Og i denne hagen har det nok gått med noen arbeidstimer.

Jeg lar bildene tale for seg selv, og ønsker deg herved velkommen inn i Mona sin hage…


 

 

Hosta i mange varianter. Se de flotte bladene…

Alle bildene er tatt av Mona selv, men jeg har fått lov å dele de med dere.

TUSEN TAKK, Mona! ♥

Håper det ga deg like mye glede å se på, som det gir meg. Gang på gang…

Med ønske om en fin helg…


4 kommentarer
    1. Så flotte bilder det må jo være ett. Fint sted .jjeeg er mye på hvaler kan man dra dit føor å nyte de flotte blomstene .hvor er det .du har jo selv en flott hage. Jeg har flere ganger tenkt om man kan dra dit for å nyte hagen din ?

    2. Så frodig og flott overalt, en hage helt etter min smak og som du skriver : ikke vanskelig å se her ligger mange timers arbeid bak! Inspirerende å se, takk for titten!!! Tove :kr

    3. Sukk ,det vr en vakker hage,en enormt stor hage )) noe slikt kan jeg bare drømme om,min helse tilater desverre ikke så masse arbeid som en slik hage krever,men jeg nyter det jeg ser ))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg