Tilbakeblikk i hagen 2017

Julepynten er ute, nå er det januar og nytt år. Og jeg kjenner jeg begynner å bli klar for å starte med hage-planleggingen for 2018. I fjor ble det ikke gjort så mye i hagen, som det planene var, men som man sier… Nytt år – nye muligheter! Og jeg gleder meg!

Vinteren blir brukt til å se på gamle blogginnlegg og bilder fra hagen. Da ser jeg hva som gikk bra og hva som ikke gikk bra. For eksempel skulle jeg virkelig ha fylt på mer jord og kompost i bedet langs skogen. Her har plantene alt for lite å vokse i. Noe som resulterte i at det ble tørt, og plantene vokste dårlig…

Her er noen bilder fra hageåret 2017, på godt og vondt…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så nå er det bare å rigge seg til med kaffen og notatblokka, og kose seg med gamle bilder, blogger og hagemagasiner. Og kanskje dukker det opp en god ide eller to. 

Ha en fin-fin søndag!
 

17 kommentarer
    1. Ååå, så herlige bilder! Som jeg gleder meg til vår! Ens mule lei av snø, men tar nok sin tid før alt er borte og hagen vises igjen. 🙂 Jeg kjøpte et ferskentre i fjor sommer, jeg er så spent på om det har overlevd all denne snøen, håper det! 🙂

    2. natheless: Ha-ha-ha… Det var jo hyggelig sagt. Og ja, det er vondt at det er lenge til sommeren. Da er det godt å ha mange hagenettsider og blader som kan gjøre ventetiden lettere. 🙂

    3. Vondt???? Det eneste som var vondt her, er at det er en god stund til sommeren. Nydelig hage dere har. Nå skal jeg kose meg med bildene dine en gang til!!!!

    4. Blomsterlise: Åååå… Jeg gleder meg SÅ veldig!!! Men jeg skal bruke vinteren til å lade opp til mange, lange hage-dager når våren og sommeren kommer.
      Og så gleder jeg meg til å være på besøk i deres vidunderlige hage. Kommer alltid hjem med et varmt hjerte (og hode) og mange ideer etter besøk hos dere. 🙂
      Klemmer i fleng.

    5. Mmmmhh…så deilig å se blå himmel, sol, blomster og hage igjen <3
      Østlie Gård i all sin prakt!!!
      Du er ikke alene om å glede deg...selv om det er pent med hvit snø og akkurat passe temperatur må jeg si jeg gleder meg enormt til vår, fuglekvitter, spirende blomster og planter...og alt som kommer deretter....
      Deilige bilder fra en frodig og fargerik hage <3
      Fortsatt god søndag <3
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg