Nest siste dag i hageåret 2018

Hei, 

Lenge siden sist nå…
Det siste året har jeg brukt på jobben min, og både hage og blogg har måttet lide for det.
Men nå begynner jeg å se “lyset i tunellen” og både hage og blogg skal tas bedre vare på.

I dag har jeg gått en tur rundt huset, og sett hagen i vinterdrakt. Det er ganske fint nå på vinteren det også. Tankene går tilbake til sommeren som var, og til sommeren som kommer. Hva jeg har lyst til av nye prosjekter i 2019.
Det var solskinn og 3 minusgrader. Iskrystaller prydet de nakne grenene. De vakre sommerfargene er byttet ut med brunt.
En vakker dag i vårt paradis.

Bli gjerne med å se…


 

 

Tenk hvor stor forskjell det er mellom sommer og vinter. Hagen har gått i dvale, og det har jammen jeg også. 
Nå lades batteriene og før vi aner er tiden der igjen, hvor blomsterknopper dukker opp, og dagene blir lyse og lange igjen.

Hver tid har sin sjarm. Og jeg nyter de alle.

Ha en fortsatt fin-fin søndag.

 

6 kommentarer
    1. Åshild: Så hyggelig å høre fra deg Åshild. Ja det er slik det er. Mange blogger jeg fulgte som ikker er aktive. Jeg liker blogger på en annen måte enn Instagram. Man blir på en måte “kjent” med bloggerene og det blir delt mer enn bilder i en blogg. Spesielt når det gjelder prosjekter av ulike slag.
      Ha en fin dag!
      Line

    2. Mange bruker instagram som sin plattform nå, men jeg synes fortsatt det er hyggelig med blogg. Jeg har savnet deg, men har sett gjennom årene at folk må prioritere tiden sin. Og så dukker de opp igjen når muligheten byr seg.
      Her er det/var 15 cm snø. Med mildvær og vind i går er jeg usikker på hvordan det er ute nå.

    3. fruensvilje: Takk for kjempekoselig hilsen. Hyggelig å se at jeg ikke er helt glemt, selv om jeg ikke har vært på bloggen noe særlig i år. Søker meg over jeg. Er jo glad i bloggen min, og det hadde vært trist om så mange, mange timer med blogging i snart 9 år, bare blir borte.
      Godt nytt år til dere, og masse lykke til!
      God klem fra Line

    4. Hei Line,ja nå var det lenge siden vi hørte fra deg :=) og takk for komentar på blogginnlegget mitt,som du ser har vi blitt flyttet over på ny bloggplatform ,men ser du er på den gamle,håper du søker deg over på den nye du også da :=) hagen din er vakker vinter og sommer,min er bra bare om sommeren hi hi .Året mitt har hatt kjekke opp opplevelser hos meg,bryllup og baby ,men mistet min far 1 juledag bare 78 år gammel,det gjør vondt,men nå kommer det en baby til i månedskifte ,så får vi nye ting å glede oss til :=) ønsker deg og din familie et riktig godt nytt år

    5. Så fint hos deg!
      Det blir vel slik når nye ting skjer i livet.. da må noe vente litt.
      Men gøy å høre at du skal starte å bloggen mer. Det liker jeg.
      Ha en fin nest siste kveld i 2018.
      Klem Christina

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg