Lysthuset som “falt”

Det er rart hvordan ting kan skje “helt av seg selv”…
Når man er ute i hagen…
Og bare skal ta bort julelys, granbar og annet julestæsj…
Spesielt når jeg bare “snur ryggen” til mannen min i to minutter…

For i går skjedde det faktisk hos oss.

Stål-lysthuset som vi har hatt i mange år, som ja, Jarle, det hadde begynt å ruste. Det kan hende at den ene veggen også hadde løsnet…
Jeg skal innrømme det.

MEN, at det datt ned av seg selv, mens DU tok ned julelysene… DET tror jeg IKKE på…

 

Slik lå det faktisk da jeg kom opp bakken, etter å ha hentet søppeldunken.

Lysthuset vårt…

Der som vi giftet oss…

Og som NRK var og filmet…

Som vi har sittet og pratet i, mange, mange ganger…

 

Som var fotoplassen da Sara kom hjem etter et år i Florida…

Der hvor julestemningen skapes…

 

Det ligger nå i biter og klar til å kjøres på fyllinga!

Så nå har du skapt deg et nytt prosjekt for denne våren min elskede…

For lysthus skal vi ha. Og jammen skal det bli et nytt prosjekt til i 2019.
Da er det jammen godt at det ser ut til å bli en mild vinter, og at vi har maaaange arbeidslamper til å lyse opp mørke kvelder mens du arbeider ute…

Men du har mang en gang bevist at du er en utrolig dyktig “diversør”, så jeg er helt overbevist om at det kommer en ny utgave av lysthuset, men i en annen variant denne gang.

Jeg gleder meg, og skal hjelpe til så godt jeg kan.

2 kommentarer
    1. Så kjekt å høre fra deg på min blogg. For et flott lysthus det en gang var, trist når ting blir ødelagt, her var det drivhuset for noen år siden. Håper du får noe på forsikringen. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg