Klappet og klart!

Da er jeg klar! Akkurat til tiden… kl 1900.

Er kanskje litt bekymret for mine "aldrene" venninder…
De har alle passert 40, og da skranter det visst!

Siden vi her har blitt tildelt et jevnt snefall i hele dag, blir den ellers så bratte bakken opp, ekstra glatt.
I den forbindelse sendte jeg melding til mine kjære venninner om at det kanskje var lurt å parkere nede, ta på seg gode sko, og spassere opp…

Da begynte bekymringsmeldingene å tikke inn…  

En hadde hatt sin 4. kiropraktorbehandling i dag, etter fall på en isglatt gangsti…
En annen var noe betenkt etter fallet hun hadde i bakken vår, sist det var glatt…

For ikke å snakke om hvor bekymret de var for å gå bakken ned igjen…
(He-he… Får ta frem akebrettene til dem!)
Ned skal de alltids kommer! Det er opp, jeg er mer bekymret for…

Men mat og kaker har jeg, så jeg klarer meg nok… Men det hadde jo vært hyggelig med selskap, da…  🙂

Ha en fin kveld.

Line ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg